رئیس بنیاد مستضعفان کشور:

اعطاء ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی برای مناطق محروم استان زنجان

۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی برای مناطق محروم استان زنجان در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۸۶۹۷۴۰۷
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس بنیاد مستضعفان کشور در مراسم تحویل ۳۰۰ سند از اراضی مسکونی بنیاد مستضعفان به خانواده های محروم منطقه شناط در شهرستان ابهر، گفت: از طرح های اشتغالزایی و کارآفرینی در مناطق محروم حمایت های ویژه ای صورت می گیرد که بر این اساس ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی برای مناطق محروم استان زنجان در نظر گرفته شده است.

محمد سعیدی کیا افزود: در زمان حاضر ۳۰۰ سند برای تحویل به خانواده ها آماده است و سایر افراد نیز برای طی مراحل قانونی لازم جهت واگذاری سند به دستگاه های مربوطه مراجعه کنند.

وی با اشاره به ارزش اراضی واگذار شده به خانواده های محروم، تصریح کرد: ارزش این زمین ها بیش از ۶۵ میلیارد ریال است که بصورت رایگان به اهالی این منطقه واگذار شده است.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور در ادامه اضافه کرد:زمین هایی که در منطقه بی سیم زنجان، شرایطی مشابه زمین های منطقه شناط ابهر دارند،در سال جاری واگذار می شوند.

وی با بیان اینکه در مناطق محروم برای رفع کامل فقر و محرومیت نیاز به ایجاد اشتغال پایدار است، ابراز کرد: به این منظور بنیاد مستضعفان از طریق بانک سینا و استانداری زنجان به کارآفرینانی که طرح های اشتغالزایی در مناطق محروم دارند تسهیلات ارائه می کند.

سعیدی کیا خاطرنشان کرد: بنیاد مستضعفان برای استان زنجان در زمینه طرح های کارآفرینی در مناطق محروم ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پیش بینی کرده است که به همین مبلغ محدود نمی شود و در صورت جذب آن، تسهیلات بیشتری اعطا می شود.

وی تاکید کرد: تسهیلات پبش بینی شده برای اشتغالزایی است چرا که این موضوع اهمیت بسیاری در رفع فقر در نقاط محروم دارد.

رئیس بنیاد مستضعفان خاطر نشان ساخت: همه مسئولان موظف به خدمت صادقانه به انقلاب هستند و باید نشان دهند خدمتگزارانی هستند که هیچ گاه کوتاه نمی آیند.

ارسال نظرات