امام جمعه آمل در اربعین شهید مدافع حرم «رضا حاجی زاده»
امام جمعه آمل در اربعین شهید مدافع حرم «رضا حاجی زاده» گفت:شهدای ما با تبعیت از امام حسین(ع) به عنوان مدافع حرم ایثار و مجاهدت والایی صورت دادند.
کد خبر: ۸۶۹۷۵۳۴
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از  مازندران به نقل از رسا نیوز،حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی، امام جمعه آمل در مراسم اربعین شهید مدافع حرم رضا حاجی زاده که در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه آمل برگزار شد اظهارداشت: ماه رمضان ماه ذکر و عبادت است که می توانیم با بهره گیری شایسته از فیوضات معنوی آن در مسیر سعادت و رستگاری قرار گیریم.

وی اظهارداشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امری مهم و اساسی است که باید در این عرصه کوشا باشیم.

امام جمعه آمل تصریح کرد: حضرت ابوالفضل(ع) اسوه رشادت، بصیرت و جان فدایی در مسیر ولایت است که باید در راستای بهره گیری از سیره این وجود نورانی تلاش کنیم.

وی اظهارداشت: حضرت ابوالفضل العباس(ع) در روز عاشورا به نحوی شایسته عمل کرده و تلاش های والایی داشته است.

امام جمعه آمل ادامه داد: ما در قبال فرزندان شهدا تکلیف و وظیفه داریم که باید مقام والای این عزیزان پاس داشته شود و چنین امری از سوی بزرگان دینی ما صورت می گرفته است.

وی ادامه داد: همه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افتخار ما هستند اما شهدای مدافع حرم افضل و ذی قیمت بوده که باید قدردان مقام والای این عزیزان باشیم.

حجت الاسلام مرتضوی تصریح کرد: رهبری معظم انقلاب اسلامی فرمودند که شهدای مدافع حرم شهدای ذی قیمتی هستند که نشانگر مقام والای این عزیزان است.

امام جمعه آمل افزود: رهبری آگاهی داریم که کلام ایشان وحی گونه است و باید با تمام وجود از رهنمودهای ایشان تبعیت کنیم که اگر در این راستا گام برداریم عزیز در دنیا و آخرت می شویم.

وی اظهارداشت: شهدا رشادت و ایمان والای خود را نشان دادند که اجر عظیم و گرانقدری برای این عزیزان است.

حجه الاسلام مرتضوی تصریح کرد: شهدای ما با تبعیت از امام حسین(ع) به عنوان مدافع حرم ایثار و مجاهدت والایی صورت دادند.

امام جمعه آمل افزود: شهدایی که پیکرهای پاک آنان برنگشته است با حضرت فاطمه الزهرا(س) معامله کردند و نزد این بانوی بزرگوار منزلت وافر دارند.

وی ادامه داد: ضرورت دارد قدر شهدای والامقام خود را بدانیم که از مقام ارزنده و رفیعی برخوردار هستند.

امام جمعه آمل با بیان این که باید سیره والای شهدای عزیز را سرلوحه امور خود قرار دهیم، گفت: بصیرت محوری و ولایت مداری باید داشته باشیم که برکات و دستاوردهای والایی در آن وجود دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها