مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

عملکرد تأثیرگذار المپیکی‌های زنجانی در جایگاه ورزش زنجان

بی‌تردید حضور و نحوه عملکرد ورزشکاران زنجانی حاضر در المپیک 2016 ریو می‌تواند در ارتقای جایگاه ورزش استان نقش ‌بسزایی ایفا کند.
کد خبر: ۸۶۹۷۵۷۲
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه حضور در رویدادی چون المپیک که میزبان بهترین‌های دنیای ورزش است، آرزوی هر ورزشکاری است، گفت: بی‌تردید حضور و نحوه عملکرد ورزشکاران زنجانی حاضر در المپیک 2016 ریو می‌تواند در ارتقای جایگاه ورزش استان نقش ‌بسزایی ایفا کند، حال آنکه امیدواریم بعد از قطعی شدن حضور مهسا جاور در این آوردگاه، مهدی سهرابی و میثم نصیری نیز به این مهم دست یابند.

سید ارسلان حسینی افزود: ارزش کار ورزشکاران راه‌ یافته به المپیک بر هیچ‌ کس پوشیده نیست و اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز همه تلاش خود را برای برگزاری مراسمی در شأن نمایندگان ورزش استان در این رویداد مهم خواهد کرد.

وی اظهار داشت: بدون شک، اگر حضور سه ورزشکار زنجانی که تا به امروز یک سهمیه آن قطعی شده، در بازی‌های المپیک 2016 ریو محقق شود، قطعاً جایگاه ورزش زنجانی مترقی خواهد شد، به همین خاطر باید مراسم تجلیل درخوری از این سه ورزشکار به عمل آوریم.

این مسئول در ادامه به موفقیت‌های ورزش زنجان و اینکه سال گذشته در حدود 800 مدال توسط ورزشکاران استان زنجان به دست آمد که 200 مدال مربوط به رقابت‌های بین‌المللی بود، اظهار کرد: این موفقیت‌ها در حالی به دست آمده است که ورزش زنجان بیش از سایر استان‌ها به لحاظ منابع مالی با کمبودها و چالش‌های زیادی دست به گریبان است، اما وجود هم‌دلی و تعامل در ورزش زنجان باعث شده تا به توفیقات روزافزونی در زمینه‌های مختلف دست یابیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به موفقیت اخیر کشتی‌گیر زنجانی در رقابت‌های جهانی کشتی ساحلی، خاطرنشان ساخت: کسب این موفقیت که برای دومین سال پیاپی اتفاق می‌افتد و نیز حضور دیگر کشتی‌گیر زنجانی در رقابت‌های کشتی جام‌جهانی لس‌آنجلس بیانگر آن است که در این رشته حرکت جهادی صورت گرفته است، لذا این اداره‌کل همه تلاش خود را برای حمایت از کشتی‌گیران استان به کار خواهد گرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار