خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه مراغه در همایش افطاری خانواده پاسداران این سپاه، با بیان اینکه آموزه‌های دینی، بیگانه از سبک زندگی نیستند، گفت: هیچ موضوعی در زندگی وجود ندارد که در دین، به آن توجه نشده باشد، بنابراین باید مراقب بود تا بحث سبک زندگی از آموزه های دینی بیگانه نباشد.
کد خبر: ۸۶۹۷۶۲۲
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، رضا سامی تاکید کرد : ما پاسداران باید تلاش کنیم که به عدالت اجتماعی از نوعی که امام علی(ع) در دوران اندک حکومت خود به طور عمیق به آن می‌اندیشیدند، دست یافته و در امور معیشتی، فرهنگی و حتی در پوشش و رفتار اجتماعی ساده زیست باشیم.

وی خاطرنشان کرد: برای نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی نیازمند اقداماتی درازمدت و برنامه‌ریزی شده هستیم تا بتوانیم با حفظ ارزشهای دینی و ملی خود، آن ها را اشاعه دهیم.

سامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه باید با دیدی وسیع برای استقرار معروف و اضمحلال منکر تلاش کرد، اظهار داشت: باید برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر علاوه بر آشنایی با معروف و منکر، به مراحل آن نیز توجه کنیم که این موضوع در آموزه های دینی به خوبی بیان شده است.

وی با تاکید به اینکه در بحث خود کنترلی هریک از افراد جامعه باید امر به معروف و نهی ازمنکر را در زندگی فردی و خانوادگی خود جاری و ساری کنند، بیان کرد: همه به خصوص پاسداران باید امر به معروف و نهی ازمنکر را در وجود خود نهادینه کنند تا این امر مهم در جامعه به اهداف مثبت خود برسد.

ارسال نظرات