استاندار لرستان با تاکید بر لز.وم تعیین تکلیف واحدهای مسکن مهر این استان گفت: اختیارات لازم در این بخش به استان واگذار شود تا بتوانیم این طرح را به اتمام برسانیم.
کد خبر: ۸۶۹۷۶۳۴
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، هوشنگ بازوند ظهر یکشنبه در مراسم معارفه مدیرکل جدید راه و شهرسازی لرستان از پیمانکاران حوزه راه استان تقدیر کرد و اظهار داشت: پیمانکاران بازوان اجرایی ما در انجام پروژه های مختلف بوده و علی رغم اینکه دولت پول و اعتبار نداشته اما به ما اعتماد می کنند.

وی افزود: پیمانکاران لرستانی به خاطر توجه خود به استان در انجام پروژه های راهسازی مختلف مشارکت داشته و یاری گری ما هستند.

استاندار لرستان خواستار اتصال آزادراه خرم آباد به پل زال و آزادراه خرم آباد به اراک شد و گفت: انتظار داریم وزارت راه و شهرسازی اتصال ۳۵ کیلومتری حد فاصل آزادراه خرم آباد به پل زال و خرم آباد به اراک را تعیین تکلیف کرده و عملیات اجرایی آن آغاز شود.

بازوند افزود: انتظار داریم وزارت راه و شهرسازی کمربندی خرم آباد را به آزادراه تبدیل کرده هر چند که بخش اعظمی از این کار انجام شده و کارهایی در زمینه تامین ایمنی آن باقی مانده که باید هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود.

وی بیان داشت: قسمت عمده ای از مسیر آزادراه مرز بازرگان به بندر ماهشهر از لرستان عبور می کند و مسیر آن از کرمانشاه، نورآباد و خرم آباد می گذرد لذا انتظار داریم این آزادراه روستای رباط را به ابتدای آزادراه خرم آباد- اراک متصل کند تا با این اقدام از بار ترافیکی وارده به شهر کاسته شود.

استاندار لرستان خواستار تعیین تکلیف ساخت تقاطع غیر هم سطح در محور دورود – بروجرد – خرم آباد شد و گفت: با توجه به اینکه هر مسافری که وارد محور دورود – بروجرد – خرم آباد می شود گیج شده و نمی داند از کدام قسمت باید عبور کند لازم است موضوع این تقاطع با توجه به انجام مطالعات آن در دستورکار قرار گیرد.

بازوند همچنین خواستار تعیین تکلیف واحدهای مسکن مهر در لرستان شد و بیان داشت: در حال حاضر ۱۰ هزار واحد مسکن مهر لرستان در دستورکار بوده لذا با توجه به اینکه باید این موضوع به سرانجام برسد تقاضا داریم اختیارات لازم در این بخش به استان واگذار شده تا بتوانیم این طرح را به اتمام برسانیم.

ارسال نظرات