نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت در ساری از هشتم تا دوازدهم تیر در مجتمع فرهنگی وهنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۹۷۶۴۶
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، حمید رضا عشریه، از برپایی نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت در ساری خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه هشتم تا دوازدهم تیر در مجتمع فرهنگی وهنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 33 غرفه در این نمایشگاه بروزترین فعالیت‌های قرآنی در سطح نرم‌افزاری و سخت‌افزاری را به عموم علاقمندان معرفی و عرضه می‌کند، افزود: نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت در ساری از ساعت 17 تا 24 برپا خواهد بود.

عشریه از کتابت وحی با حضور انجمن خوشنویسان ساری در این نمایشگاه خبر داد و کودک و نوجوان، مسابقه نقاشی با موضوع قرآن و عترت ویژه کودکان، حجاب و عفاف، فروش ناشران و محصولات هنری را از بخش های محتوایی این نمایشگاه قرآنی برشمرد.

وی افزود: اجرای تعزیه با موضوع شهادت امیرالمومنین علی (علیه السلام)، برپایی محفل انس با قرآن وتجلیل از فعالان حوزه قرآن و عترت برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است.

عشریه, ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن را بهترین فرصت برای ترویج فعالیت های قرآنی دانست و گفت: تلاش داریم با معرفی دستاوردهای قرآنی موجبات پیوند اقشار مختلف جامعه با آموزه های قرآنی و اهل بیت(ع) را مهیا کنیم.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها