از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان :
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های فرهنگی روز قدس در کهگیلویه و بویراحمد را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۶۹۷۷۱۶
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۰

حجت‌الاسلام سید جواد خاضع ظهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس اظهار کرد: روز جهانی قدس یادگار امام خمینی(ره) است و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با تدبیر و هوشمندی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز جهانی قدس نام‌گذاری کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: روز قدس روز مبارزه با رژیم جعلی صهیونیستی و روز همدردی ملت مظلوم فلسطین است که هر ساله ملت بیدار ایران و استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور پرشور خود در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تنفر و انزجار خود را از این رژیم و هم‌پیمانانش اعلام می‌کنند.

وی حمایت از رژیم صهیونیستی را خیانت به جهان اسلام دانست و گفت: روز قدس روز اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی در حمایت از قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین است.

این مسؤول اسرائیل را دشمن مشترک مسلمانان خواند و افزود: کشورهای اسلامی به جای آنکه علیه اسرائیل غاصب متحد شوند خود دچار اختلاف و تفرقه و جنگ شدند و به جای آنکه از ابراز و امکانات خود علیه رژیم اسرائیل استفاده کنند آن را بر علیه کشورهای مسلمان به کار می‌برند.

خاضع تصریح کرد: اختلاف، تفرقه و جنگ میان امت اسلام و کشورهای مسلمان سبب شده این رژیم غاصب با خیالی آسوده به جنایات خود علیه مردم فلسطین ادامه دهد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد روز قدس را روز وحدت میان امت اسلام دانست و افزود: هدف امام راحل از نام‌گذاری روز قدس ایجاد وحدت و همدلی میان مسلمانان بر علیه رژیم صهیونیستی و ابراز انزجار از این رژیم جعلی بوده است.

وی راهبرد جمهوری اسلامی را حمایت از مظلوم و ایستادگی در برابر ظالم دانست و گفت: امسال همچون سال‌های گذشته مردم همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور پرشور خود در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با شهدا، امام(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت می‌کنند.

این مسؤول ادامه داد: برای برگزاری مطلوب روز جهان قدس کمیته مراسم با مسؤولیت شورای هماهنگی، کمیته اطلاع‌رسانی، کمیته فضای مجازی، کمیته امنیتی و انتظامی، کمیته هنری و نمایشگاه و کمیته فضاسازی شهری تشکیل شده است.

خاضع عنوان کرد: برگزاری میزگرد در صدا و سیمای مرکز استان، برپایی نمایشگاه، برگزاری ایستگاه نقاشی با موضوع روز قدس و توزیع بسته‌های فرهنگی برنامه‌های شورای هماهنگی در روز جهانی قدس است.

وی تصریح کرد: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس 11 تیر ماه برابر با 25 رمضان ساعت 11 صبح در تمام شهرهای استان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات