شاکری گفت: هدف از دیوار نویسی در سطح شهر ترویج ارزشهای دینی با استفاده از هنر می باشد دیوار نویسی یکی از ابزارهای قدرتمند انتقال مفاهیم و فرهنگ های اجتماعی است که متاسفانه به جز در مواردی خاص در جامعه به فراموشی سپرده شد.
کد خبر: ۸۶۹۷۷۳۳
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از عقدا، به همت بسیج حوزه سه ثارالله،جهت زیباسازی و فرهنگ سازی،دیوار های شهر عقدا اقدام به نقاشی و دیوار نویسی فرهنگی،سیاسی و مذهبی در سطوح این شهر شد.

شاکری فرمانده حوزه سه ثارا... : هدف از دیوار نویسی در سطح شهر ترویج ارزشهای دینی با استفاده از هنر می باشد دیوار نویسی یکی از ابزارهای قدرتمند انتقال مفاهیم و فرهنگ های اجتماعی است که متاسفانه به جز در مواردی خاص در جامعه به فراموشی سپرده شد.

شاکری افزود: با توجه به اهمیت این هنر کم نظیر سپاه هر ساله اقدام به دیوار نویسی در سطح شهر می نماید تا علاوه بر افزایش زیبائی و طراوت سطح، آیات، احادیث و جملات ارزشی بزرگان ما در ذهن مردم نهادینه شوند .

وی افزود : یکی از روش های تبلیغ برای فضا سازی ارزشی در جامعه تبلیغات محیطی است که دیوار نویسی از جمله ابزار مهم نیز به این اهداف است.

شاکری تصریح کرد : دیوار نویسی بر مخاطبین خود که عموم مردم می باشند تاثیر بسزایی دارد و نیاز است به این هنر اهمیت بیشتری داده شود.


ارسال نظرات