مدیر دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری با اشاره به جلسه دیدار شاعران با رهبر معظم انقلاب در نیمه رمضان به جزئیاتی از این دیدار اشاره کرد.
کد خبر: ۸۶۹۷۷۴۹
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا قزوه، مدیر دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری، با اشاره به جزئیاتی از دیدار نیمه رمضان شاعران با رهبر معظم انقلاب گفت: امسال برای این دیدار حدود 20 سروده انتخاب شده که در جلسه قرائت خواهد شد. این تعداد از سروده‌ها از میان 6 هزار سروده‌ای بوده که برای انتخاب و گزینش ارسال شده است.

وی افزود: در سال‌های اخیر نوبت شعرخوانی بیشتر به جوان‌ترها داده می‌شد، اما امسال بنا را بر این گذاشتیم که شاعران پیشکسوت بیشتر شعر خود را قرائت کنند.

مدیر دفتر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری همچنین از حضور 150 شاعر در جلسه شعرخوانی نیمه رمضان خبر داد و یادآور شد: امسال از تمام استان‌ها در این مراسم حضور خواهند داشت. تلاش شده که سهم همه استان‌ها برای حضور در این جلسه رعایت شود. علاوه بر شاعران ایرانی، شاعرانی از کشورهای افغانستان، هند و پاکستان نیز حضور خواهند داشت.

به گفته وی؛ قرار است در این دیدار سروده‌ها با موضوعات مختلف مانند اشعاری با موضوعات دینی، عاشقانه، ماه مبارک رمضان، مدافعان حرم و آزاد قرائت شود.
ارسال نظرات