معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به تاثیرات توسعه فرهنگ مهدویت در پیشگیری‌ بنیادی‌ از تهاجم‌ و شبیخون‌ فرهنگی‌ موثر اضافه کرد: ایجاد نشاط‌ و امید در جامعه نیازمند‌ ترویج فرهنگ مهدوی در آن جامعه است که سبب می شود تا افراد جامعه در برابر تمام بیمارى‌هاى معنوى بیمه شوند.
کد خبر: ۸۶۹۷۸۰۰
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام علی‌اکبر انصاری‌راد، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی هرمزگان دیروز ۲ خرداد فرهنگ مهدویت را متعلق به دین اسلام و مذهب تشیع دانست و گفت معاندان و دشمنان با هدف تردید اعتقادی، فاصله فکری و ایجاد انحراف در جوامع اسلامی، فرقه‌های نوظهور را به بازار اعتقادات کشانده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه امام عصر(عج)، برای تحقق آرزوهای دیرین بشر و برای تحقق وعده ‌الهی قیام می کند افزود: در سایه حکومت عدل الهی، امت اسلامی مجد و عظمت فوق ‌العاده پیدا می‌کند و پرچم اسلام بر فراز گیتی به اهتزاز در خواهد آمد.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی هرمزگان، بی محتوا جلوه دادن فرهنگ مهدویت را یکی از اساسی‌ترین اهداف دشمنان اسلام به ویژه غرب دانست و گفت: آنها با ساخت برخی فیلم‌های منحرف تلاش می‌کنند منجی آخر الزمان را فردی خشن، بدخلق و جنگجو معرفی کنند.

حجت‌الاسلام انصاری‌راد گفت: منتظران مهدی موعود باید افق دید خود را توسعه دهند و مهدویت را به درستی بشناسند و گامی مثبت در این راه بردارند.

وی، معرفی امام عصر(عج) و دفاع از عقیده مهدویت را یکی از وظایف مومنان در عصر غیبت عنوان کرد و ابرازداشت: با وجود تلاش گسترده دشمنان اگر به وظیفه تبلیغی خود به درستی عمل نکنیم، راه به بیراهه برده‌ایم و دشمنان را خشنود کرده‌ایم.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود بر آسیب‌شناسی در راستای خنثی‌سازی اردوگاه استکبار و مخالفان فرهنگ اصیل مهدویت تصریح کرد: با شناسایی دقیق و مقابله سازنده با گروه‌های انحرافی باید دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود که همان تبدیل فرهنگ بالنده و سازنده مهدویت به فرهنگی منفعل است جلوگیری کنیم.

حجت‌الاسلام انصاری‌راد با اشاره به تاثیرات توسعه فرهنگ مهدویت در پیشگیری‌ بنیادی‌ از تهاجم‌ و شبیخون‌ فرهنگی‌ موثر اضافه کرد: ایجاد نشاط‌ و امید در جامعه نیازمند‌ ترویج فرهنگ مهدوی در آن جامعه است که سبب می‌شود تا افراد جامعه در برابر تمام بیمارى‌هاى معنوى بیمه شوند.

وی همچنین با اشاره به اهمیت‌ موثر فرهنگ‌ مهدویت‌ در هویت‌ بخشی‌ به‌ افراد جامعه موثر‌ گفت: جامعه‌ای‌ که‌ به‌ آینده‌ اعتقاد دارد می‌تواند زندگی‌ امروز خود را نیز بر اساس‌ مدل‌ کامل‌ سازمان‌ دهد.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی هرمزگان با تاکید بر ضرورت کاربردی کردن فرهنگ مهدویت در جامعه بیان داشت: نخستین‌ کار برای‌ کاربردی‌ کردن‌ فرهنگ‌ مهدویت‌ ترویج‌ صحیح‌ فرهنگ‌ مهدوی‌ در میان‌ نسل‌ جوان‌ است.

حجت‌الاسلام انصاری‌راد در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به وظایف منتظران در توسعه فرهنگ مهدوی در جامعه اذعان‌داشت: تلاش در راستای توسعه فرهنگ مهدویت در جامعه باید به گونه ای باشد که نشانه‌ای از انتظار فرج داشته باشد.

ارسال نظرات