خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بوئین زهرا خبر داد
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا از برگزاری محفل انس با قرآن در ماه مبارک رمضان در سپاه ناحیه بوئین زهرا خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۷۸۷۷
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷

حجت الاسلام نجات وزیر خانلو مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام حسین(ع)شهرستان بوئین زهرا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای انس با قرآن دانست.

 وی گفت: طبق فرموده پروردگار متعال، ماه رمضان ماهی است که در آن قرآن نازل شده و همه انسان ها باید از قرآن به عنوان حیات طیبه نهایت استفاده را در این ماه را ببرند و دستورات آن را در زندگی خود پیاده کنند.

وزیرخانلو روزه را تجارتی پرسود و بی نظیر برای انسان برشمرد و خاطر نشان کرد: ماه مبارک رمضان، ماه رحمت، مغفرت و برکت است و هر عملی را که انسان انجام دهد خداوند برای او ثواب می نویسند و در واقع روزه یک نوع تجارت با خداوند است.

این مسئول افزود: تجارتی که خداوند نیازی به این تجارت پر سود ندارد، بلکه تمام منافع آن به انسان ها تعلق می‌گیرد از این رو روزه فقط تجارتی پرسود و بی نظیر برای انسان در معامله با خداوند محسوب می شود .

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا همچنین به فعالیت های انجام شده ماه مبارک رمضان اشاره کرد و اذعان کرد: برگزاری نشست هیأت عاشقان ولایت ، ضیافت افطاری مربیان و سرگروه های شجره طیبه صالحین ، برگزاری محفل انس با قرآن و جزء خوانی قرآن کریم توسط مربیان ،سرگروه ها و اعضای شجره طیبه صالحین از عمده فعالیت های تربیت و آموزش
این ناحیه بوده است .

وزیر خانلو  همچنین تربیت و آموزش تخصصی مربیان و سرگروه های شجره طیبه صالحین را یکی از مهم ترین برنامه های این معاونت اعلام کرد و اظهارکرد: در طول سال دوره های آموزشی مختلف بصیرتی ، اعتقادی و معرفتی برای مربیان و سرمربیان پیش بینی شده و این عزیزان پس از اعزام اندوخته ها و تجارب خود را در اختیار اعضای حلقه های صالحین قرار می دهند.

2001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها