خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه گرمسار:
مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه گرمسار بیان کرد: ترویج سلامت معنوی و سالم سازی فضاهای گردشگری از مهمترين اهداف طرح بوستان سلامت است.
کد خبر: ۸۶۹۷۹۴۱
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱
محمد احمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار،ضمن تبریک به مناسبت در پیشرو بودن ولادت امام حسن مجتبی(ع) و ایام پر خیر و برکت ماه مبارک رمضان،بیان کرد:بوستان سلامت فضایی است تفریحی و با نشاط که برخی از افراد جامعه و خانواده‌ها به دور از آسیب‌ها و معضلات فرهنگی،اجتماعی و اخلاقی به منظور کسب آرامش و آسایش،اوقات فراغت خود را در آن سپری می‌کنند.

وی با بیان اینکه سال 95 این طرح در پارک «شیلات» شهرستان گرمسار اجرا خواهدشد؛ افزود: طرح بوستان سلامت از 8 تیرماه تا پایان هفته دفاع مقدس به مدت 90 شب همزمان با نماز مغرب و عشاء و به مدت دو ساعت برگزار می‌شود.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه گرمسار خاطرنشان کرد: رویکرد اجرای این طرح در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی در حوزه خانواده و اقتصاد،ارائه خدمات رایگان از قبیل فعالیت‌های ورزشی،مشاوره مذهبی،مشاوره خانواده،ایستگاه سلامت،ایستگاه بازی برای کودکان و نوجوانان، ایستگاه‌هنر،غرفه فضای مجازی و ... است.

وی افزود: اجرای طرح بوستان سلامت فرصتی عمومی برای مردم، با گرایش‌ها و سلایق مختلف را در پارک ایجاد خواهد کرد تا بتوانند در این زمان ساعتی معنوی و سالم را سپری نمایند.

احمدی ارائه الگوی اسلامی ایرانی،ترویج ارزش‌های اسلامی و فرهنگ ایرانی را از اهداف مهم این طرح عنوان کرد و گفت: ایجاد یک فضای ارزشی و انقلابی در اماکن تفریحی و گردشگری و همچنین ارتقای عزت شهروندی و مودت و دوستی در بین خانواده‌ها و ارتقای امنیت روحی و روانی افراد جامعه از دیگر اهداف این طرح به‌شمار می‌آید.

وی اذعان داشت: برپایی غرفه های نمایشگاهی با موضوعات سبک زندگی،آسیب‌های اجتماعی،عفاف و حجاب،محصولات فرهنگی،بازارچه های اقتصاد مقاومتی،رادیو پارک،سینما بوستان و جنگ شادی از دیگر برنامه ها و فعالیت های مهم در این طرح هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها