خبرهای داغ:
شهید رجبعلی حاجیلو:

همواره در فکر پیمودن راه الله باشید

شهید رجبعلی حاجیلو در وصیت نامه خویش آورده است: هرگز به این گروهک ها که ماسک فریبنده زده‌اندمیندیشید و از این شعار آنها که به خلق فکر می‌کنند به هیجان نیایید و همواره در فکر پیمودن راه الله باشید.
کد خبر: ۸۶۹۷۹۴۶
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،شهید رجبعلی حاجیلو یکم فروردین1336 در شهرستان قزوین به دنیا آمد، پدرش غلامحسین در کارخانه قند کار می‌کرد و مادرش گل بدن نام داشت و تا پایان دوره ابتدایی در س خواند.

شهید حاجیلو کارگر بود و در سال 1359 ازدواج کرد به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت،بیست و ششم آذر 1359 بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید و پیکر مطهر این شهید بزرگوار در گلزارشهدای استان به خاک سپرده شده است و همچچنین برادر بزرگوار او حجت الله حاجیلو نیز از شهدای هشت سال دفاع مقدس می‌باشد.

وصیت نامه شهید به شرح ذیل می‎باشد:

«بسمه تعالی»

پدر عزیز و مادر گرامی!فرمانده گروهان ما چند ساعت پیش به من ابلاغ کرد که شب برای عملیاتی تخریبی وارد جبهه عراق می‌شویم، از این رو خواستم که هم حالی از شما پرسیده باشم و هم اینکه اگر چنانچه اتفاقی برای من افتاد شما نگران نباشید،از این رو وصیت نامه خویش را که اولا یک عمل دینی و مذهبی می باشد و ثانیا ادا کردن دین خود به وسیله نوشته به برادران و خواهران خویش آغاز  می‌نمایم.

خواهر و بادر و پدر و مادر عزیز!تنها راه نجات اسلام و انقلاب جنگیدن علیه دشمنان این انقلاب و اسلام می‌باشد و خون دادن هم راه شکست این ابر قدرت های از خدا بی خبر می‌باشد.

صحبت اول خویش را با دانش آموزان،این آغازگران جنگ با امپریالیسم های آینده دارم که به هیچ عذری از خواندن درس و تحصیل غفلت نجویند که این نعمت هرگز بعد از سپری شدن عمر به دست شما نخواهد رسید،دوم اینکه هر قدر استعمارگران از جهان سوم استفاده می‌نمایند به خاطر بی سوادی و جهل است که آنها را به مقصدهای شوم خویش رسانده است.

برادر و خواهر عزیزم!هرگز به این گروهک  ها که ماسک فریبنده زده‌اندمیندیشید و از این شعار آنها که به خلق فکر می‌کنند به هیجان نیایید و همواره در فکر پیمودن راه الله باشید.

آخرین حرف خود را قبل از عزیمت می‌گویم:

ای پدر و مادر گرامی و ارجمند!من در زندگی کوتاهی که داشتم و نشد به شما خدمتی نمایم،از این رو از شما حلالیت می‌طلبم.

پدر عزیزم!من صد تومان به حسین منتظری بدهکار هستم اگر می شود آن را جبران نمایید موتور را هم بدهید به حجت الله بفروشد و طلبش را بردارد و از ائ بخواهید از مقدار پولی که به دست می‌آورد بدهی مرا بدهد و بقیه را نیز خرجح مستضعفان جامعه برساند.

مادر گرامی!از شما تقاضا دارم چنانچه من شهید شدم همسرم را دلداری داده و در جشن من هرگز سیاه نپوشید و گریه نکنید.

 

سرباز احتیاط57

داوطلب در جبهه‌های جنگ علیه باطل

رجبعلی حاجیلو-23/9/95

ارسال نظرات
پر بیننده ها