سرپرست اداره ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري شهرستان مهديشهر گفت: آثار هنرمندان صنايع دستي مهديشهر و شهميرزاد در نمايشگاه خانه خورشيد در معرض ديد عموم قرار گرفت.
کد خبر: ۸۶۹۷۹۶۰
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴
به گزارش خبرگزاري بسيج از مهديشهر، همايون جورابلو در گفت و گو با خبرنگاران اافزود: در اين نمايشگاه آثار 15 هنرمند صنايع‌دستي اين شهرستان در نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی و هنرهای تجسمی «خانه خورشید» در شهميرزاد به روي علاقمندان گشوده است.

وي گفت: در اين نمايشگاه، آثار هنرمندان در رشته‌هاي گل‌سازی، شماره‌‌دوزی، چهل‌تکه، گلیم و جاجیم، چادرشب ، پوشاك‌سنتی، کیف چرم،سفال وسرامیک،صنایع چوبی و ... به نمايش گذاشته شده است.

جورابلو با بيان اينكه اين نمايشگاه به همت موسسه فرهنگی هنری باران شهمیرزاد دایر شده است، افزود: این نمایشگاه برای اولین بار به صورت دائمی در شهر گردشگری شهمیرزاد دایر شده است.

وي گفت: این مجموعه نمایشگاهی می‌تواند پایگاه مناسبي براي عرضه آثار صنعتگران و هنرمندان شهرستان و مكان ویژه اي براي بازدید گردشگران باشد.

وي با اشاره به فعاليت قابل توجه هنرمندان صنايع دستي مهديشهر و شهميرزاد، افزود: اين مجموعه نمایشگاهی در شکوفایی استعدادها و ایجاد انگیزه در هنرمندان موثر است.

نمایشگاه دائمی « خانه خورشید » در بلوار امام خمینی جنب بانک ملی شهمیرزاد تا هفتم تير ماه امسال به روي علاقمندان گشوده است.

علاقمندان مي‌توانند روزهاي تعطيل و پنج شنبه و جمعه ، صبحها از ساعت 10  الی 13 و عصرها از ساعت 17 الی 22  از اين مجموعه نمايشگاهي ديدن كنند.اين نمايشگاه در ساير ايام، عصرها از ساعت 17 الی 22 آماده بازدید علاقمندان است.

450 هنرمند صنايع دستي در شهرستان مهديشهر فعاليت دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها