نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: اقدام به این تصمیم توسط وزیر به واسطه فشارهای برخی از جریانات خاص است که در وزارت امور خارجه برای انجام حرکت در مغایرت با آنچه که سیاست‌های کلان و کلی مجموعه نظام است، حرکت می‌کند.
کد خبر: ۸۶۹۷۹۶۳
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷
حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص برکناری حسین امیرعبداللهیان، معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه تصریح کرد: این اقدام وزیر امور خارجه اقدامی غیرمنطقی و غیرعقلایی است.

حاجی دلیگانی در ادامه این مطلب عنوان کرد: اقدام به این تصمیم توسط وزیر به واسطه فشارهای برخی از جریانات خاص است که در وزارت امور خارجه برای انجام حرکت در مغایرت با آنچه که سیاست‌های کلان و کلی مجموعه نظام است، حرکت می‌کند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس با بیان اینکه این تغییر و جابجایی در اصل موضوع و سیاست‌های کلان نظام خللی را وارد نمی‌کند بیان کرد: در مسائل مربوط به سوریه و آسیای غربی یک برنامه و استراتژی کاملا مشخص و تعریف شده داریم که همه دستگاه‌ها از جمله وزارت امور خارجه مکلف هستند در آن راستا حرکت کنند.

حاجی دلیگانی در خصوص اظهارات اخیر وزیر امور خارجه نیز در موضوع سوریه نیز خاطرنشان کرد: هر اظهارنظری مغایر با باسیاست‌های کلان نظام جمهوری اسلامی ایران باطل است و وزیر امور خارجه نمی‌تواند در این جهت دیدگاه متفاوتی را بیان یا اعمال کند و باید تابع سیاست‌های کلان نظام حرکت کند.
ارسال نظرات