عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز؛

سازمان بازرسی کل کشور و قوه قضاییه به طور جدی در پرداخت حقوق های نجومی ورود کنند

چگونه باید از مدیری که حقوقش حداقل 20 برابر یک کارگر ساده است انتظار خدمت به مردم داشت این پرداختها تضاد کامل رفتاری دولت محترم را می رساند که از سویی اعلام عدم وجود پول و رکود می کنند و از آن سو حقوق های نجومی پرداخت می کنند.
کد خبر: ۸۶۹۷۹۷۹
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،به به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ فرشاد نصیری عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان البرز؛ گفت: وقتی دولت آقای روحانی روی کار آمد، تمام هم و غمشان را مذاکرات می دانستند تا جایی که حتی آب خوردن را هم وابسطه به مذاکرات گره دادند.


از آن سو هر روز وزراء اعلام رکود و بی پولی می کنند و به همین بهانه از خدمت به مردم و تکمیل پروژه های عمرانی و... سرباز می زنند و از آن سو به مدیران دولتی حقوق های نجومی چند میلیونی با کارانه های مختلف اهداء می کنند که این کار کاملا غیر قانونی و غیر اسلامی است همین امر باعث ایجاد شکاف عظیم طبقاتی بین جامعه می شود و عملا  اشرافی گری در جامعه حکم فرما می شود .

وی در ادامه گفت: چگونه باید از مدیری که حقوقش حداقل 20 برابر یک کارگر ساده است انتظار خدمت به مردم داشت این پرداختها تضاد کامل رفتاری دولت محترم را می رساند که از سویی اعلام عدم وجود پول و رکود می کنند و از آن سو حقوق های نجومی پرداخت می کنند.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان البرز خاطر نشان کرد: لذا از مسئولین محترم کشوری ریاست سازمان بازرسی کل کشور ، ریاست قوه قضاییه درخواست داریم به جد ورود کنند و با متخلفان برخورد قانونی وسخت کنند و تمامی پرداختی های اضافی را به خزانه بازگردانند و متخلفان را از کار دولتی عزل کنند.

فرشاد نصیری در پایان گفت: در پایان وقتی سخنگوی دولت عدم اطلاع از این پرداختی ها را بیان می کنند که خود عذر بدتر از گناه است چطور می شود که یک مدیر ارشد دریافتی چند ده میلیونی داشته باشد ولی سازمان برنامه و بودجه مطلع نباشد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار