خبرهای داغ:
حجت الاسلام طهماسبی تاکید کرد

باید فرهنگ استفاده از کالای ایرانی در بین مردم نهادینه شود

امام جمعه شهر الوند گفت: باید با ساز و کارهایی این فرهنگ در جامعه نهادینه شود تا بتوانیم برخی مشکلات موجود این واحدها را برطرف کنیم.
کد خبر: ۸۶۹۷۹۸۵
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام علی طهماسبی در نشست صمیمی استاندار قزوین با ائمه جمعه، علما و روحانیون که یکشنبه شب در سالن جلسات باغستان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان البرز قطب صنعتی و کشاورزی استان قزوین محسوب می‌شود که اکنون دچار مشکلات متعددی شده است.

وی ادامه داد: برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی کوچک و متوسط شهرستان البرز میز صنعت تشکیل داده‌ایم تا با همفکری مسؤولان مرتبط بتوانیم با به‌کارگیری راهکارهایی اقدامات مؤثری در فعال‌سازی آن‌ها برداریم.

امام جمعه شهر الوند بیان کرد: مسؤولان ارشد استانی از جمله استاندار قزوین به کمک واحدهای صنعتی و تولیدی بیاید تا بتوانیم اقدامات جدی‌تری انجام داده و مشکل بیکاری جوانان را با فعال کردن این واحدها برطرف کنیم.

طهماسبی با اشاره به واردات بی‌رویه برخی از کالاها به کشور مطرح کرد: این واردات موجب رکود و عدم فروش محصولات برخی واحدهای صنعتی شده و همین منجر به ایجاد مشکلاتی می‌شود که مبارزه جدی با آن‌ها باید در دستور کار مسؤولان قرار گیرد.

وی نهادینه کردن فرهنگ استفاده از کالای ایرانی بین مردم را از دیگر راهکارهای مؤثر در رونق واحدهای تولیدی و صنعتی برشمرد و گفت: باید با ساز و کارهایی این فرهنگ در جامعه نهادینه شود تا بتوانیم برخی مشکلات موجود این واحدها را برطرف کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار