صرامی‌فروشان در گفتگو با «بسیج»:

حقوق نجومی مدیران برخلاف مبانی ارزشهای انقلاب اسلامی است/حقوق‌های کلان منشا فسادهای کلان خواهد بود

عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: پرداخت حقوق نجومی برخلاف مبانی جمهوری اسلامی و ارزشها بوده و باید جلوی آن گرفته شود.
کد خبر: ۸۶۹۸۰۶۸
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴

محسن صرامی فروشان عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به حقوق نجومی مدیران اظهار داشت: برخی اوقات در کشور موجی راه می‌افتد که بیشتر  مچ گیری از همدیگر است.

وی با بیان اینکه در زمان‌های مختلف پرداخت‌های نجومی صورت می‌گرفته افزود: فساد یعنی پرداخت بیش از حد به مدیران که برای حفظ جایگاه دست به هر نوع فسادی می‌زنند که متاسفانه رانت‌خواری و فساد در کشور ما همیشه بوده.

عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به حقوق نجومی مدیران تصریح کرد: پشت پرده این ماجرا را نمی‌دانم اما میزان کار در هفته، بازدهی و میزان پرداخت باید شفاف باشد که تحقق این امر نیازمند قانون صریحی است که باید با همت  مجلس دهم  و دولت دیگر این اتفاقات رخ ندهد.

وی خاطرنشان کرد:  پرداخت حقوق نجومی  که از حساب‌ها خارج است  خلاف مبانی جمهوری اسلامی و ارزشهابوده و  باید جلوی آن گرفته شود.

صرامی‌فروشان گفت: قطعا حقوق کسی که در تهران و اصفهان با کار کسی که در سیستان بلوچستان نزدیک مرز خدمت میکند باید تفاوت کند اما اینگونه نیست و ین بی‌عدالتی منشا بسیاری از فسادها شده است. این پرداخت‌های نامتعارف هم فسادزا خواهد بود و فساد‌های کلان از همین حقوق‌های کلان آغاز می‌شود.

ارسال نظرات