خبرهای داغ:
با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین:
مجمع استانی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت نیروهای مسلح استان قزوین با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۸۰۸۸
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،مجمع استانی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت نیروهای مسلح استان قزوین صبح امروز در سالن جلسات شهید پرویز سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین برگزار شد

حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی برای تطهیر روح و جان ما انسان‌ها است.

وی با بیان اینکه تطهیر یکی از نام‌های ماه رمضان است،تصریح کرد: ماه رمضان فرصتی مناسب می‌باشد و همه ما باید در این فرصت بتوانیم تمام اعضائ روح و جسم خود را از هرگونه بدی ها و گناهانی که مانند پرده عظیمی در مقابل ما و لذات عبادت خداوند قرار گرفته است پاک نماییم و  یکی از نامهای ماه مبارک رمضان ماه تطهیر است.

این مقام مسئول در جمع بازنشستگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت نیروهای مسلح استان قزوین عنوان کرد: یکی از راه‌های لذت بردن از ماه مبارک رمضان صله ی رحم است که پیامبر اکرم (ص) توصیه های فراوانی در این باب دارند.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین در خاتمه متذکر شد: متاسفانه یکی از کمبود‌های جامعه انسانی ما صله ی رحم است و این ماه را باید فرصتی شمرد و آن را بجا آورد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها