خبرهای داغ:
ثبت نام از حامیان نیکوکار در طرح اکرام ایتام و محسنین

آغاز هفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان از فردا

مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به هفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان گفت: در این هفته ثبت نام از حامیان نیکوکار در طرح اکرام ایتام و محسنین در دفاتر و پایگاه های این کمیته انجام می شود.‏
کد خبر: ۸۶۹۸۰۹۳
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حمیدرضا شیران افزود: همه ‏ساله از پانزدهم ماه مبارک رمضان سالروز ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) تا بیست و یکم این ماه شریف ، سالروز ‏شهادت حضرت علی(ع) هفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان نامیده شده و در این هفته ، کمک‌رسانی به ایتام و نیازمندان با جذب خیران دامنه وسیع ‏تری به خود می گیرد.

وی با اشاره به جذب حامی در طرح محسنین تصریح کرد: در این طرح خیران و نیکوکاران به ‏یاری فرزندان نیازمند دارای سرپرست شتافته و با حمایت های مادی و معنوی خود گره ای از مشکلات بزرگ ‏ایشان را باز می کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان افرادمشمول طرح ‏محسنین را شامل فرزندان نیازمند غیر یتیم مانند خانواده های دارای سرپرست بیمار صعب العلاج و ازکارافتاده و عنوان کرده و افزود: در حال حاضر42 هزار حامی نیکوکار از 7800 یتیم استان حمایت می کنند.

شیرانتعداد حامیان طرح ‏محسنین را نیز7500 نفر اعلام کرده و اضافه کرد: این حامیان از 8 هزار فرزند نیازمند غیر یتیم حمایت کرده و 35 هزار فرزند دیگر منتظر حمایت حامیان هستند.

‏وی در پایان شماره تلفن 32217757 ستاد اکرام ایتام استان اصفهان را جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشارکت ‏شهروندان در طرح های اکرام ایتام و محسنین اعلام کرده و ابراز امیدواری خیرین در این هفته با حضور در پایگاه ها و دفاتر کمیته امداد ، حمایت یک یا چند فرزند را بر عهده بگیرند.

گفتنی است تمامی دفاتر کمیته امداد استان و همچنین پایگاه های کمیته امداد در محل های برگزاری مراسم لیالی قدر آماده ثبت نام از حامیان می باشند.‏

ارسال نظرات
آخرین اخبار