خبرهای داغ:
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان، یکی از دغدغه های مهم شورای اسلامی شهر است و به عنوان یکی از محورهای اصلی توسعه شهر اصفهان مورد توجه شهرداری و شورای اسلامی شهر قرار دارد.
کد خبر: ۸۶۹۸۰۹۵
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، رضا امینی افزود: در حال حاضر دولت و بخش خصوصی در این رابطه به اجماع نظر رسیده اند که باید زیرساخت های مورد نیاز صنعت گردشگری را به عنوان یکی از بهترین منابع درآمدی شهر اصفهان، فراهم ساخت.

وی با اشاره به این که یکی از زیرساخت های صنعت گردشگری، مباحث نمایشگاهی است، بیان داشت: در کنار توسعه امکانات فرودگاهی، پروژه سالن اجلاس و پروژه هایی مانند شهر رؤیاها و آکواریوم ناژوان، مرکز نمایشگاه بزرگ اصفهان نیز در حال ساخت و آماده سازی است که این پروژه، بسته گردشگری اصفهان در محور شرق را تکمیل خواهد کرد.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان تأکید کرد: نمایشگاه فعلی اصفهان اگرچه در سال های گذشته، پاسخگوی کارکردهای صنعتی و اقتصادی استان بوده است اما در فضایی غیرمتناسب با صنعت نمایشگاهی بنا شده و در حد و شأن اصفهان نیست.

امینی تصریح کرد: بر این اساس در دوره چهارم شورای شهر و از طریق رایزنی های انجام شده، سهم عمده نمایشگاه اصفهان توسط شهرداری خریداری شد و امیدواریم این پروژه در زمان بندی اعلام شده به بهره برداری برسد.

وی افزود: امیدواریم این دغدغه شهری هر چه زودتر عملی شود چراکه اصفهان به عنوان شهری که چهار راه اقتصادی کشور محسوب می شود، به مرکزی بین المللی برای نمایش توانمندی های ملی نیاز دارد و از سوی دیگر با توجه به این که اصفهان مرکز تجمع گردشگران داخلی و خارجی است، این پروژه باید بر اساس مقتضیات شهر اصفهان، تأمین کننده نظر گردشگران تجاری نیز باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها