خبرهای داغ:
نشست هم اندیشی اصحاب رسانه اصفهان با موضوع رسانه طراز انقلاب اسلامی به میزبانی کانون بسیج رسانه اصفهان در محل ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۸۰۹۹
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، رضا صفری مسؤل بسیج رسانه استان اصفهان در ابتدای این نشست هدف این برنامه را ایجاد فضای همدلی و تقویت جبهه رسانه انقلابی برشمرد و افزود: کار کرد بسیج رسانه تبیین گفتمان انقلاب اسلامی برای دفاع از ارزش‌های اسلام و تفکر ناب شیعی است .

در ادامه این برنامه کارشناس رسانه به اهمیت فعالیت رسانه‌ ها اشاره و گفت : بزرگترین بخش در آثار رسانه این است که کار رسانه در جامعه موجب ایجاد حرکت ، جنبش و موج مردمی مثبت و منفی شود .

حسن مهرعلی افزود: در زمان فعلی افضل رسانه‌ها در سطح دنیا اینترنت است؛ زیرا به شما امکانات متنوعی ارائه می‌دهد که متأسفانه در حال حاضر سرورهای آن در اختیار صهیونیست‌هاست.

کارشناس رسانه پیرامون نقایص رسانه‌های داخل کشور تصریح کرد: رسانه اثر خود را در وضعیت جامعه نشان می‌دهد و چون وضعیت جامعه ما خوب نیست وضعیت رسانه هم اصلاً خوب نیست که یکی از دلایل آن کمبود جذابیت است.

وی در مورد ویژگی‌های رسانه و نشریه تراز انقلابی عنوان کرد: نشریه و رسانه در تراز انقلابی باید نشانی از امام(ره) و مقام معظم رهبری داشته باشد و یکی از وظایف رسانه افشای اقدامات اربابان و کانون‌های زر و زور بدون هیچ ترسی و با رعایت خطوط قرمز و حدود امنیتی است.

مهرعلی تأکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر در رسانه جای خالی دارد که می‌توان این موضوع را در حوزه‌های تخصصی چون فرهنگ و اقتصاد به بحث گذاشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها