نماینده مردم بابلسر در گفتگو با «بسیج»:
ولی الله نانوا کناری گفت: اقتصاد مقاومتی مدیریت صحیح در برابر تهدیدات اقتصادی اعم از رکود و بیکاری است ؛ اقتصاد مقاومتی اقتصادی بنیانی، بنیادی، علمی است تا از بروز مشکلات اقتصادی کاسته شود.
کد خبر: ۸۶۹۸۱۰۴
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸

ولی الله نانوا کناری نماینده مردم بابلسر در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه سیاست های نابجای اقتصادی عامل تشدید کننده رکود و بیکاری بوده است نه تحریم اظهار داشت: رهبری معظم در تبیین نامگذاری سال ها قصد این را داشتند تا مسوولین را متوجه مسائل اقتصادی فراروی جامعه کنند لذا در جهت اینکه این مهم را بیشتر مطرح کنند سال پیش رو را با نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل مشخص کرده اند و بدین شکل مسوولیت را بر همه اتمام کرده اند.

وی با بیان اینکه باید از فرصت های اقتصادی کشور بیش از این بهره برداری می شد افزود: اگر  می توانستیم بهره وری از امکانات موجود را داشتیم هیچ وقت در برابر تهدیدات اقتصادی دشمن قرار نمی گرفتیم.

نانوا کناری در خاتمه افزود: اقتصاد مقاومتی مدیریت صحیح در برابر تهدیدات اقتصادی اعم از رکود و بیکاری است ؛ اقتصاد مقاومتی اقتصادی بنیانی، بنیادی، علمی است تا از بروز مشکلات اقتصادی کاسته شود.

ارسال نظرات