پاسداران لشکر عملیاتی 25 کربلا در آستانه میلاد کریم اهل بیت(ع) با پیکر مطهر مدافع حرم زینبی شهید «حسین مشتاقی» که بعد از یک اربعین به وطن بازگشت،با وی وداع کردند.
کد خبر: ۸۶۹۸۱۲۷
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، بعد از ظهر امروز پیکر پاک شهید مدافع حرم حسین مشتاقی وارد  دیار علویان شد و پاسداران و همرزمان این شهید با وی وداع کردند.

تابوت شهید مشتاقی بر روی شانه های پاسداران و همرزمان شهید تا مزار شهدای گمنام این لشکر تشییع شد.

 شهید مدافع حرم حسین مشتاقی عضو گروهان چهارم حضرت علی اصغر(ع) از گردان روح الله لشکر عملیاتی 25 کربلا در سومین درگیری سال جاری در درگیری با دست نشانده های تکفیری استکبار، 16 اردیبهشت 95 در خان طومان سوریه به شهادت رسید.

 شهید مشتاقی به همراه 12 همرزم  غیور و شجاع مازندرانی مدافع حرم در این درگیری که از عصر 16 اردی هشت طی فریب نقض آتش بس از سوی دشمن آغاز شدبا وارد کردن تلفاتی بالغ بر 700 کشته و زخمی و نابودی قریب به 30 دستگاه تانک  و نفربر دشمن تکفیری در حالیکه به کمک همرزم شهیدش در خانه زرد خان طومان شتافت مورد اصابت تیر دشمن درآمد و به آرزوی دیرین شهادت نائل شد.

لازم به ذکر است،مراسم وادع این شهید والامقام امشب در شهرستان نکا با حضور امت شهید پرور نکا در مصلی امام خمینی شهرستان برگزار می شود.


 
ارسال نظرات
پر بیننده ها