معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان زنجان:
267 دستگاه گوشي تلفن همراه به ارزش تقريبي يك ميليارد و 200 ميليون ريال از يك خودرو پژو كشف و ضبط شد.
کد خبر: ۸۶۹۸۱۵۶
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان زنجان گفت: در اجراي طرح مبارزه با قاچاق كالا و ارز و در راستاي اجراي سياست هاي كلي اقتصاد مقاومتي، ماموران پليس آگاهي شهرستان خدابنده در پي دريافت اخباري مبني بر ورود كالاي قاچاق به شهرستان موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.

سرهنگ جعفر كردلو اافزود: ماموران پليس مبارزه با قاچاق كالا و ارز اين فرماندهي از تردد خودرو پژو 405 مشكوك در پوشش خانواده در محور مواصلاتي بيجار به قيدار مطلع شده و جهت برسي موضوع يك اكيپ از عوامل پليس آگاهي شهرستان را به محور اعزام كردند.

وي اظهار داشت: پس از كنترل محور بيجار توسط ماموران، خودرو مورد نظر مشاهده شده و با سرعت عمل پليس و غافلگيري راننده، خودرو متوقف كه در بازرسي از داخل خودرو مشخص شد گوشي تلفن همراه بصورت كاملا حرفه اي جاساز شده كه جهت بررسي بيشتر به يگان انتظامي منتقل شد.

معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان زنجان خاطر نشان كرد: در بازرسي فني و دقيق ماموران از داخل جاساز خودرو تعداد 267 دستگاه انواع گوشي تلفن همراه به ارزش تقريبي يك ميليارد و 200 ميليون ريال كشف كردند.

سرهنگ كردلو با تاكيد بر اينكه پليس با تمام توان با متخلفان برخورد مي كند،گفت: متهم دستگير شده پس از تشكيل پرونده،جهت سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شد.

ارسال نظرات