فرمانده انتظامی دورود گفت: سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو با ۱۲ فقره سرقت در شهرستان دورود دستگیر شد.
کد خبر: ۸۶۹۸۱۷۱
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان لرستانسرهنگ هدایت الله حسنوند فرمانده انتظامی دورود از دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو با 12 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان، رسیدگی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی دورود قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی موفق شدند سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را در حین ارتکاب جرم دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی دورود عنوان کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به 12 فقره سرقت محتویات داخل خودرو ازجمله ضبط، فلش و باطری اعتراف و در این زمینه دو نفر مالخر شناسایی و دستگیر شد.

وی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

کشف 361 عدد پتوی خارجی قاچاق در پلدختر

صفر عبدالوند فرمانده انتظامی شهرستان پلدختر از کشف 361 عدد پتوی خارجی قاچاق در یک دستگاه مینی‌بوس خبر داد و اظهار داشت: مأموران یگان امداد این شهرستان حین گشت در سطح شهر به یک دستگاه مینی‌بوس مظنون و آن را توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از مینی‌بوس 361 عدد پتوی خارجی قاچاق فاقد مجوز گمرکی که زیر صندلی و بدنه آن جاسازی‌شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی پلدختر با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را 360 میلیون ریال اعلام کردند عنوان کرد: در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

بیش از 20 هزار تماس تلفنی مردم با 110 خرم‌آباد

سرهنگ حسین نجفی فرمانده انتظامی خرم‎آباد اظهار داشت: طی خردادماه امسال مردم خرم‌آباد 20 هزار و 488 تماس تلفنی با مرکز 110 شهرستان داشته‌اند که این نشان از اعتماد مردم است.

وی افزود: از این تعداد تماس‌های گرفته‌شده، 427 تماس غیرقابل‌رسیدگی و 11 هزار و 983 تماس باراهنمایی و ارشاد، رفع و مشکل آن‌ها برطرف شده است.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد عنوان کرد: از تمامی تماس‌های گرفته‌شده با این مرکز یک هزار و 773 نفر به‌ صورت حضوری مراجعه کرده‌اند، این در حالی است که شش هزار و 304 مورد از این تماس‌ها عملیاتی شده است.

وی عنوان کرد: بیشتر این اخبار مربوط به درگیری‌های خانوادگی بوده است که رفع این معضل در جامعه نیازمند فرهنگ‌سازی مناسب به‌ ویژه از جانب اصحاب رسانه است.

ارسال نظرات