سردخانه5هزار تنی یاسوج راه اندازی می شود

معاون برنامه‌ریزی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از رفع مشکلات باغداران با راه‌اندازی سردخانه 5 هزار تنی در یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۸۲۱۶
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴

رستگار با اشاره به تلاش‌های جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی در گفتگو با بسیج اظهار کرد: برنامه‌‌ریزی برای اجرایی و عملیاتی کردن این فرمان را در جهاد کشاورزی استان در دستور کار قرار داده‌ایم تا در عمل بتوانیم این فرمان را اجرایی کنیم.

معاون برنامه‌ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در طول یک سال گذشته تعداد سه برنامه در دستور کار خود قرار داده‌ایم که یکی از مهم‌ترین آن‌ها برنامه توسعه صادرات کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد است.

وی یکی دیگر از این برنامه‌ها را در این معاونت سازمان جهاد کشاورزی استان ارائه تسهیلات به کشاورزان و باغداران ذکر کرد.

رستگار گفت: کار دیگر ما حضور در ستاد رفع موانع تولید به همراه سایر دستگاه‌های دیگر استان است تا بتوانیم مشکلات واحدهای تولیدی نیمه فعال و یا واحدهایی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد را برطرف کنیم.

این معاون جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد به مشکلات محصولات باغی در استان و نبود سردخانه به اندازه کافی اشاره کرد و گفت: با راه‌اندازی سردخانه 5 هزار تنی یاسوج تا حدودی این مشکلات برطرف می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار