دوم تیرماه؛

تشییع پیکر مطهر سومین شهید مدافع حرم دیار سربداران

مدیر روابط عمومی سپاه سبزوار بیان داشت: شهید مهدی بیدی سومین شهید مدافع حرم دیار سربداران روز چهارشنبه دوم تیر ماه در سبزوار تشییع می‌شود.
کد خبر: ۸۶۹۸۲۴۷
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱
سروان پاسدار محمدعلی یاوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، گفت: بسیجی شهید مهدی بیدی که توسط  لشکرعملیاتی ۲۷ حضرت محمد رسول ا…(ص) به سوریه اعزام و جزو مدافعان حرم عقیله بنی هاشم (س) بودند در منطقه حلب سوریه به فیض شهادت نائل گشت.

وی افزود: پیکر مطهر این شهید عزیز صبح روز چهار شنبه دوم تیر ماه از مسجد جامع سبزوار تا میدان کارگر تشییع خواهد شد و سپس به شهرستان جوین خواهد رفت و بعد از ظهر پس از تشییع در جوین به زادگاهش روستای بید منتقل و به خاک سپرده خواهد شد.

وی ادامه داد: قطعا مردم شریف و شهیدپرور دیار سربداران قدردان زحمات و جانفشانی های شهدای مدافع حرم که در حقیقت از اولیای الهی هستند و غریبانه در راه خدا و دفاع از حریم اهل بیت (ع) جان داده اند ، هستند و حتما در مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید حماسه‌ای دیگر را خلق خواهند کرد.

یاوری تصریح کرد: از این شهید  45 ساله سه فرزند به یادگار مانده است و بنا به وصیت شهید در زادگاهش روستای بید دفن خواهد شد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار