فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد در گفتگو با "بسیج" خبر داد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد گفت: با پیش بینی‌های انجام شده، طرح جوانه‌های صالحین در 361 حلقه صالحین و باحضور بالغ بر 5 هزار نفر از بسیجیان گنابادی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۹۸۲۵۰
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶
سرهنگ پاسدار علی ابراهیم زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، در خصوص کلاس های اوقات فراغت ویژه بسیجیان گفت: با هدف غنی سازی اوقات فراغت و تقویت و تعالی اعضای حلقه های تربیتی صالحین در فصل تابستان و جذب نیروهای جدید به پایگاه های مقاومت محلات، کلاس های اوقات فراغت بسیج با نام طرح جوانه های صالحین در سطح پایگاه های مقاومت برگزار می شود.

وی اظهار کرد: در این طرح کلاس های آموزشی متعددی در زمینه قرآنی، سازندگی، تربیت بدنی، فرهنگی، اردویی و مهارتی به بسیجیان ارائه می شود.

ابراهیم زاده با بیان اینکه طرح جوانه های صالحین در 62 پایگاه محلات گناباد برگزار می شود، اذعان کرد: با پیش بینی های انجام شده این طرح در 361 حلقه صالحین و باحضور بالغ بر 5 هزار نفر از بسیجیان گنابادی برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد در خصوص هدف از برگزاری طرح جوانه های صالحین گفت: تقویت و ارتقاء بسیجیان در زمینه های معرفتی، بصیرتی، مهارتی و علمی و کیفی سازی حلقه های صالحین از جمله اهداف طرح جوانه های صالحین می باشد.

ابراهیم زاده ادامه داد: ایجاد فضای شور و نشاط در مساجد، ترغیب بیشتر خانواده ها به حضور فرزندان در مساجد و پایگاه های بسیج، جذب حداکثری دانش آموزان و دانشجویان به خانواده بزرگ بسیج، رشد بسیجیان در زمینه های مهارتی و علمی و تقویت ابعاد معرفتی بسیجیان از جمله نتایج و پیامدهای مورد انتظار از طرح جوانه های صالحین می باشد.

گفتنی است طرح جوانه های صالحین از 17 خردادماه آغاز و تا پایان تعطیلات تابستانی ادامه دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها