مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه 31 خرداد سالروز آغاز عملیات نصر4 است گفت: گیلان در عملیات مذکور 90 شهید تقدیم نظام و انقلاب کرد.
کد خبر: ۸۶۹۸۲۷۰
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان،جلائی در نخستین شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در سالن اجتماعات استانداری گیلان برگزار شد ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید دکتر چمران که روز بسیج اساتید نامگذاری شده است،اظهار کرد: 31 خرداد سالروز آغاز عملیات نصر4 است.

وی با بیان اینکه گیلان در عملیات مذکور 90 شهید تقدیم نظام و انقلاب کرد،تصریح کرد: سردار شهید مهدی خوش سیرت و شهید مرات نیز در این عملیات حضور داشتند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه دفاع مقدس گستره بزرگتری از فرهنگ ایثار و شهادت دارد گفت: شهید، شهادت و ایثار تنها بخشی از فرهنگ ایثار و شهادت محسوب می شود زیرا این دامنه شامل مردم، رزمندگان و ... نیز است.

جلائی از اهدای آیین نامه کمیته های تخصصی شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به مسئولین مربوطه خبر داد و گفت: شورای مذکور بدنبال ساماندهی فعالیت های اجرایی نیست بلکه رصد،پایش و آسیب شناسی وضعیت موجود به دفاع مقدس را در دستور کار دارد.

ارسال نظرات