خبرهای داغ:

مشکلات بهداشتی در بازارچه ماهی ومیگو رسیدگی شود

فرماندار هندیجان گفت:رفع موارد بهداشتی در بازارچه ماهی ومیگو هندیجان که در زندگی معیشتی مردم تأثیر گذار است با جدیت پیگیری و حل شود.
کد خبر: ۸۶۹۸۲۷۵
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۰
به گزارش خبر نگار بسیج در هندیجان ،جلسه شورای سلامت امنیت غذایی شهرستان هندیجان ظهر دوشنبه با حضور فرماندار ،رییس اداره شبکه بهداشت ودرمان وجمعی از مسؤولان محلی در سالن اجتماعات فرمانداری هندیجان برگزار شد.

سید مهران رفیعی در این جلسه بهداشتی اظهار کرد:با فرهنگ سازی مناسب در بین خانواده ها کلاس های آموزشی بهداشتی ترویج داده بشود .

وی افزود :آب شرب هندیجان و روستاها از نظر بهداشتی مشکل دارد که با کمک دستگاههای مربوطه در رفع این مشکل گام های تأثیر گذارتری برداشته بشود.

وی بابیان شیوع تب مالت در هندیجان گفت:از سال ۹۳تا کنون بیماری تب مالت در هندیجان شیوع پیدا کرد ه که از راه دام های آلوده بوجود آمده که اداره دامپزشکی هندیجان با برگزاری کلاس های  آموزشی و واکسن به موقع دام ها جلوی شیوع   این بیماری را بگیرند.


رفیعی فرماندار هندیجان عنوان کرد: یکی از بیمارهای خطرناک بیماری حاری است که از راه گزندگی  سگ های ولگر د بوجود می آید که این سگ ها در سطح هندیجان بصورت گله ایی مشاهده شده که باجدیت کنترول و جمع آوری بشود.

وی با اشاره به کنترول دخانیات در هندیجان بیان کرد:جمع آوری انواع دخانیات در هندیجان شامل قلیان ها به یک هدف تبدیل بشود و متأسفانه در سفر خانه ها شاهد تجمع جوانان هستیم که مشغول قلیان کشیدن هستند که یک زنگ خطر جدی برای قشر جوان در جامعه است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها