خبرهای داغ:
امام جمعه دزفول از راه اندازی مجدد تفریحگاه ساحلی علی کله بدون در نظر گرفتن پیوست فرهنگی انتقاد کرد
کد خبر: ۸۶۹۸۲۹۰
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج ازدزفول صبح روزیکشنبه 30خرداد ۸۸مین جلسه شورای فرهنگ عمومی دزفول با حضور امام جمعه، فرماندار ویژه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و دیگر مسئولین شهری دزفول در محل دفتر امام جمعه دزفول تشکیل شد.
"امام جمعه دزفول” با تاکید بر تدوین پیوست فرهنگی در تفریحگاه های ساحلی رود دز از بازگشایی مجدد تفریحگاه ساحلی دز- علی کله توسط شهرداری بدون در نظر گرفتن پیوست فرهنگی و پیشگیری و برخورد با ناهنجاری های فرهنگی انتقاد کرد و تذکر داد: مسئولین باید به مصوبات این شورا مقید باشند.
مسئول سازمان تبلیغات اسلامی دزفول نیز با اشاره به تاکیدات مکرر فرماندار ویژه و امام جمعه این شهر در مورد "ایجاد فضاهای تفریحی سالم” برای مردم، بازگشایی مجدد این تفریحگاه بدون در نظر گرفتن ملاحظات فرهنگی را موجب سلب تفریح سالم و اعتراض مردم عنوان کرد.
بحث و بررسی پیرامون برنامه‌های: جمع خوانی قرآن کریم در تاریخ هشتم تیرماه در محل حرم سبزقبا(ع) با پوشش زنده تلویزیونی، مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر و احیای لیالی قدر، ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص برگزاری کنگره بین المللی جندی شاپور توسط ریاست دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول، بررسی وضعیت تیم های فوتبال بهمن و میلاد دزفول توسط مسئول اداره ورزش و جوانان دزفول را از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه به شمار می آیند.
شورای فرهنگ عمومی متشکل از مسئولین ادارات و نهادهای اجرایی و فرهنگی، عالی ترین نهاد رسمی سیاستگذاری مسائل فرهنگی هر شهر می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها