خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع)

خدمت به سالمندان و فرزندان یتیم از جنس کار بسیج است

فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) گفت: خدمتگزاری داوطلبانه به سالمندان، معلولان و فرزندان یتیم سیره علوی و از جنس کار بسیج است.
کد خبر: ۸۶۹۸۳۱۸
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، محمد علی مختاران در بازدید از دو مرکز گل سرای حمزه ویژه نگهداری ایتام و آسایشگاه سالمندان و معلولان بقیة الله با اشاره به آیه سه سوره ماعون " وَلَا يَحُضُّ عَلَىٰ طَعَامِ ٱلْمِسْكِينِ " بر توجه خاص به یتیمان تاکید کرد و افزود: سه تن از پیامبران اولوالعزم به نوعی پدر نداشتند، حضرت عیسی(ع)، حضرت موسی(ع) و رسول گرامی اسلام(ص) و حکمتی دارد که ایتام به این مرتبه والا برسند.

فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) از صدور کارت بسیج برای فرزندان یتیم در مرکز گل سرای حمزه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: ان شاالله همین کودکان در آینده از خدمتگزاران موثر در نظام جمهوری اسلامی باشند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه جنس کار مسئولان و متصدیان این دو مرکز، برگرفته از سیره علوی است، ابراز کرد: به خاطر همان روحیه جهادی است که کار آنها از جنس کار شجره طیبه بسیج نیز می باشد زیرا داوطلبانه و بدون هیچ چشم داشتی خدمت می کنند.

مختاران در پایان یادآور شد: متاسفانه سبک زندگی غربی نتایج بسیار نامطلوبی را برای ما به ارمغان آورده است که از آن جمله می توان نپذیرفتن والدین و عدم نگه داری از آنان در منزل به سبب کهولت سن برشمرد.


ارسال نظرات