برخی متولیان امر به معروف و نهی از منکر، خودشان تولید کننده ناهنجاری فرهنگی هستند.
کد خبر: ۸۶۹۸۳۴۲
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با ماه مبارک رمضان و در آستانه میلاد حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام ، مانور تذکر لسانی با حضور طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در شهرکرد برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه مرادی در جمع طلایه داران امربه معروف و نهی از منکر، با تبریک میلاد امام مجتبی علیه السلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، گفت: امروز جامعه در جنگ نرم از نوع سوم قرار دارد و دشمن در این جنگ به دنبال تضعیف باورهای اعتقادی مردم و نفوذ در ارکان تصمیم گیر و تصمیم ساز کشور است.

سرهنگ پاسدار مهران مرادی، افزود: دشمنان تلاش می کنند تا با نفوذ در کشور، محاسبات مسئولان را دچار انحراف سازند و از این راه به نتایج دلخواه و اهداف شوم خود برسند.

وی، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، جهاد کبیر را تنها راه مقابله با توطئه های استکبار جهانی دانست و تصریح کرد: رسالت و مأموریت خطیر ما امروز این است که طبق فرمایش امام علی علیه السلام که فرموده اند، قوام و پایداری جامعه در گرو امر به معروف و نهی از منکر است، اجرای همگانی این فریضه را در جامعه نهادینه کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد، با اشاره به در پیش بودن هفته حجاب و عفاف، برنامه های این هفته از 18 تیر تا 24 تیرماه را مورد تأکید قرار داد و یادآور شد: دشمنان با استفاده از فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای درصدد الگوسازی برای جوانان و نوجوانان ما هستند تا فرهنگ منحط غربی را در جامعه ترویج کنند.

وی، مصون سازی فرهنگی را از مطالبات مقام معظم رهبری دانست و با اشاره به اینکه همه دستگاه های فرهنگی و نهادهای انقلابی و آحاد مردم در این خصوص باید به تکلیف خود عمل کنند، گفت: متأسفانه برخی از ادارات که باید متولی امر به معروف ونهی از منکر در جامعه باشند، خودشان ناهنجاری های فرهنگی تولید می کنند.

سرهنگ مرادی، با اشاره به ضرورت حضور مردم در میدان خواستار عمل آمران به معروف و ناهیان از منکر به وظیفه خود در قالب قانون شد و افزود:‌این رسالت خطیر را باید با زبان لیّن و ظرافت های هنرمندانه انجام دهیم و سطح امنیت اجتماع را ارتقا بخشیم.

گفتنی است: در این روز، تیم های طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شهرکرد با همکاری نیروی انتظامی، با حضور در سطح شهر به ایفای وظیفه در قالب مانور تذکر لسانی پرداختند.

ارسال نظرات