مدرس دانشگاه در قم:

مفاسد اقتصادی باعث خدشه دار شدن نام ایران شده است

مفاسد اقتصادی در حال حاضر در ایران بیداد میکند که مختوش کننده آبروی مملکت در بین کشور های دیگر شده است.
کد خبر: ۸۶۹۸۳۷۰
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، به مناسبت فرخنده میلاد با برکت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) مراسمی در حسینیه ثار الله سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با حضور پایوران و سربازان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام بیدار، مدرس دانشگاه در قم با اشاره به فواید موعظه گفت: موعظه انسان را از غفلت و مسیر اشتباه وا می دارد و حتی پیامبران که خود از برترین انسان ها می باشند از دیگران پند و موعظه می آموختند.

وی افزود: امروزه جامعه ما به موعظه نیاز مبرم دارد ولی متاسفانه شرایطی در جامعه و خانواده ها به وجود آمده که افراد دل به نصیحت و موعظه نمی دهند، اگر از فرمایشات قرآن و اهل بیت (ع) در زندگی خود استفاده کنیم به والاترین ارزش ها خواهیم رسید.

حجت الاسلام بیدار تصریح کرد: امروزه شاهدیم مردم به جای قرآن و اهل بیت (ع)، منابع اشتباهی را به عنوان راهنمای زندگی خود انتخاب می کنند که با توجه به همین امر است که در جامعه نیرنگ و فریب همواره در حال افزایش است.

وی در پایان مفاسد اقتصادی را باعث خدشه دار شدن نام ایران و اسلام دانست و بیان کرد: مفاسد اقتصادی در حال حاضر در ایران بیداد میکند که مختوش کننده آبروی مملکت در بین کشور های دیگر شده است، اقتصادی که گاهی به اشتباه به اقتصاد اسلامی در بین جهانیان شناخته می شود.

گفتنی است در پایان این مراسم مولودی خوانی توسط مداح اهل بیت (ع) برادر سعادتی برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار