رئیس تبلیغات اسلامی شاهرود:

۱۸۵مبلغ طی ماه رمضان به شهرستان شاهرود اعزام شدند

رئیس تبلیغات اسلامی شاهرود با بیان اینکه۱۸۵ مبلغ طی ماه رمضان به اقصی نقاط شهرستان اعزام شدند، گفت: این تعداد نسبت به سال گذشته۱۰درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۸۶۹۸۳۷۹
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام حمید عبدالهیان در دیدار با امام جمعه شاهرود به مناسبت سی و پنجمین سالگرد تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به میزبانی دفتر وی ضمن ارائه گزارش کار از فعالیت های اداره تازه تاسیس تبلیغات اسلامی این شهرستان بیان داشت: در ماه مبارک رمضان سال گذشته ۱۴۰ نفر مبلغ به سراسر شهرستان اعزام شدند.

وی افزود: همچنین در ماه رمضان سال جاری این میزان به ۱۸۵ نفر شامل ۷۵ نفر غیر بومی و ۹۰ مبلغ بومی افزایش یافت که ۲۰ نفر از مبلغان اعزامی این اداره هم اکنون در طرح پارک های سلامت فعالیت تبلیغی دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شاهرود ضمن تشریح فعالیت های قرآنی این اداره نیز گفت: این اداره در مدت تاسیس خود موفق به برگزاری ۳۴ جلسه دائمی قرآن در شهر شاهرود و ۱۲ جلسه در بخش بسطام، پنج جلسه در بخش بیارجمند و همچنین جلسات دائمی قرآن به میزبانی چهار خانه قرآن روستایی مانند قلعه نو خرقان، میان آباد، میغان و ابرسج در کنار سه خانه قرآن شهری در رودیان، کلاته خیج و مجن شده است.

عبدالهیان با بیان اینکه هشت موسسه قرآنی در شاهرود دارای مجوز هستند، توضیح داد: این موسسات با هدف اشاعه سبک زندگی قرآنی تمامی آموزش ها و برنامه های قرآنی مورد نظر سازمان تبلیغات اسلامی را در سطح شهرستان به اجرا در می آورند.

وی افزود: همچنین برگزاری ۲۴ گفتمان دانش آموزی و ۲۳ گفتمان دانشجویی هر کدام به مدت هفت جلسه آموزشی از جمله اقدامات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود در مدت کوتاه تاسیس خود بوده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شاهرود همچنین با اشاره به کیفیت برگزاری آیین معنوی اعتکاف سال جاری در این شهرستان گفت: خوشبختانه آمار شرکت کنندگان در این آیین نسبت به سال پیش با رشدی ۳۵ درصدی روبرو بوده که در این بین نقش جوانان بسیار پررنگ بود.

عبدالهیان با بیان این که ۵۶۰ هیئت مذهبی در شاهرود فعالیت دارند، توضیح داد: ۴۰ هیئت از این تعداد ویژه دانش آموزان هستند و همچنین ۵۰۰ مداح ذیل این هیئات جذب کانون مداحان شده اند که خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شده از سوی سازمان تبلیغات اسلامی از این پس همه مداحان در سامانه برخط طوبی سامان دهی می شوند.

وی در باره برگزاری طرح اوقات فراقت در شاهرود نیز افزود: ۱۷ بوستان معرفت طی تابستان جاری و از پایان ماه مبارک رمضان وظیفه سامان دهی برنامه های فرهنگی و آموزشی اوقات فراغت را برای جوانان شاهرودی بر عهده دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار