خبرهای داغ:
نماینده مردم قم در مجلس در همایش بسیج اساتید:
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان استان قم هفته آینده برگزار می‌شود، گفت: مشکلات استانی در این مجمع مورد بررسی قرار می‌گیرد و راهکارهای لازم برای کمک‌رسانی به مدیران و رفع مشکلات مردم مطرح می‌شود.
کد خبر: ۸۶۹۸۴۳۱
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، احمد امیرآبادی فراهانی دوشنبه شب در همایش روز قشر بسیج اساتید که در سالن غدیر دانشگاه آزاد اسلامی استان قم برگزار شد، با بیان اینکه حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی در مجلس نهم نقش قابل توجهی داشته است، اظهار کرد: این نماینده مردم در سه دوره اخیر مجلس شورای اسلامی به شیوه مطلوبی از حقوق مردم قم دفاع کرده است و اکنون نیز در میان نمایندگان جایگاه مطلوبی دارد.

وی از وضعیت اقتصاد کنونی استان قم یاد و اضافه کرد: اکنون هماهنگی مطلوبی میان سه نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی وجود دارد که امیدواریم بتوانیم این هماهنگی را در امور مختلف افزایش دهیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی هفته آینده برگزار می‌شود، تصریح کرد: مشکلات استانی در این مجمع مورد بررسی قرار می‌گیرد و راهکارهای لازم برای کمک‌رسانی به مدیران و رفع مشکلات مردم مطرح می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه برخی از مشکلات استان در سطح ملی مطرح است، عنوان کرد:‌ استان قم سالیانه میزبان زائران بسیاری است و ظرفیت‌های این استان در سطح ملی کاربرد دارد به همین علت باید مسؤولان به این استان نگاه فرااستانی داشته باشند.
ارسال نظرات