خبرهای داغ:
مراسم میلاد امام حسن مجتبی(ع) در حسینیه سپاه ناحیه گیلانغرب با حضور پایوران و سربازان وظیفه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۶۹۸۴۴۶
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلانغرب، مراسم میلاد امام حسن مجتبی(ع) در حسینیه سپاه ناحیه گیلانغرب با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه؛ فرماندهی ناحیه، حفاظت اطلاعات، پایوران و سربازان وظیفه برگزار گردید.
در این مراسم حجت الاسلام تیشه کنی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک میلاد امام حسن (ع)، به بیان احوالات و کرامات کریمه اهل بیت اشاره کرد و گفت: امام حسن مجتبی(ع) در باب انجام گناه می فرمایند: که اگر هر انسانی بتواند 5 مورد ذیل را انجام دهد میتواند تا هر زمان و در هر مکان مرتکب گناه شود:
1- زمانی که انسان روزی حضرت حق را نخورد
2- زمانی که انسان به مکانی برود که حضور خدای متعال را آنجا نیابد
3- زمانی که انسان از ولایت و حکومت خدا بیرون برود
4- زمان که حضرت ازائیل برای گرفتن جانش آمد اورا قانع کند که از گرفتن جانش منصرف شود
5- وقتی که انسان وارد شده در جهنم از رفتن به آتش خود داری کند
تیشه کنی با تشرح این موارد گفت: پس انسان هیچ گاه قادر نخواهد بود در پیشگاه خدای متعال خود را برای انجام گناه سرزنش نمایید.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گیلانغرب در ادامه بیان کرد: انجام گناه و احوالات آن متفاوت است. گناه فقط به دروغ گفتن و ترک واجبات و امثال آن ختم نمی شود بلکه تهمت زدن و طبق ظاهر قضاوت کردن درباره دیگران نیز گناه محسوب می شود و موجبات عذاب الهی را فراهم می آورد.
حجت الاسلام تیشه کنی در پایین همگان را در این ماه مبارک به تقوای الهی و دوری از گناه و استفاده از این فرصت برای خود سازی دعوت کرد.
در حاشیه این مراسم برادر پاسدار بسیجی یوسف کرامت درجه سروان تمامی را از توسط حجت الاسلام تیشه کنی و سرهنگ محمدی دریافت نمود.
ارسال نظرات