خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان درمیان:

شهدای مدافع حرم، چراغ راه شهادت و مقاومت را روشن تر می کنند +تصاویر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان درمیان گفت: امروز در شرایطی که برخی ها در برابر استکبار کم آورده اند، شهدای مدافع حرم به عنوان نسل چهارم، چراغ راه شهادت و مقاومت را روشن تر می کنند.
کد خبر: ۸۶۹۸۴۵۶
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حسین خدادادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان درمیان در یادواره شهدای دهستان «درمیان» از توابع شهرستان مرزی درمیان اظهارداشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا توطئه های دشمنان را خنثی می کند.

وی عنوان کرد: نیاز است، مردم به خصوص جوانان بیش از گذشته زندگی نامه شهدا را مطالعه کنند و برای تحقق اهداف آنان بکوشند.


خدادادی با بیان اینکه دفاع از ولایت فقیه از اصول اولیه شهدا به حضور در جبهه ها است، گفت: در کنار توجه به اهداف و آرمانهای شهدا، باید به موضوع ولایتمداری و عمل به منویات مقام معظم رهبری نیز توجه شود.

وی بیان کرد: دشمنان از تمام ابزارها برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی بهره می گیرند، برای مقابله با این تهدیدات، توسل به قرآن و اهل بیت ضروری است.

این مقام مسئول در بسیج سپاه درمیان افزود: عزت و افتخار امروز ما مرهون خون شهیدانی است که در راه دفاع از میهن اسلامی خون خود را نثار کرده اند.

خدادادی عنوان کرد: یادواره شهدا فرصتی ارزنده برای تجدید میثاق با شهیدان و یادآوری ایثار و رشادت مثال زدنی آنان در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

به گفته وی امروز در شرایطی که برخی ها در برابر استکبار کم آورده اند، شهدای مدافع حرم به عنوان نسل چهارم، چراغ راه شهادت و مقاومت را روشن تر می کنند.

وی ادامه داد: شهدای مدافع حرم با خون خود بر ادامه دادن راه و اندیشه حضرت زینب (س) و اهل بیت تلاش می کنند.

خدادادی اظهار کرد: شهدای مدافع حرم برای دفاع از جبهه جهانی مقاومت به خط مقدم شتافتند و مکان شهادت خود را در جوار حرم شریف زینب کبری (س) انتخاب کردند.

وی عنوان کرد: فرزندان این مرز و بوم بدون در نظر گرفتن قومیت و ملیت، مرزهای جغرافیایی را کنار گذاشته و جان خود را برای دفاع از حرم مطهر اهل بیت و ائمه اطهار فدا می کنند.

گفتنی است، یادواره شهدای دهستان «درمیان» از توابع شهرستان مرزی درمیان دوشنبه شب با حضور قشرهای مختلف مردم، مسئولان محلی و خانواده های معظم شهدا برگزار شد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار