خبرهای داغ:
در رشته‌های تفنگ و تپانچه بادی صورت گرفت

جذب 6 تیرانداز برای موفقیت قم در راه صعود به لیگ برتر تیراندازی ایران

نماینده استان قم در مسابقات لیگ دسته یک تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور برای حضور موفق در این رقابت‌ها با 6 تیرانداز به توافق رسید.
کد خبر: ۸۶۹۸۴۸۷
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، رقابت‌های فصل جدید لیگ دسته اول تیراندازی مردان باشگاه‌های کشور بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تیراندازی بعد از بازگشت تیم ملی کشورمان از مسابقات المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل آغاز می‌شود و قم نیز یک نماینده در این رقابت‌ها دارد.

دارنده مقام نخست و عنوان قهرمانی مسابقات فصل 1394 لیگ تیراندازی باشگاه‌های استان قم یعنی تیم نظام مهندسی به عنوان نماینده این استان امسال با ترکیبی از تیراندازان توانمند بومی قم قصد حضور در مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی مردان ایران را دارد.

با امضای تفاهم‌نامه‌ا‌ی بین هیات تیراندازی استان قم و مدیریت نظام مهندسی ساختمان قم قرار بر این است که تیم نظام مهندسی ساختمان به عنوان نماینده استان قم در مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول تیراندازی مردان کشور با مدعیان صعود به لیگ برتر رقابت کند.

امتیاز تیم تیراندازی مردان قم در لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور در حالی به نظام مهندسی ساختمان واگذار شد که این تیم قصد دارد با تمام توان به مصاف حریفان برود و به همین منظور استارت تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی خود را از هفته پایانی خرداد ماه زده است.

با مشخص شدن کادر فنی این تیم، هم اکنون نماینده قم در مرحله جذب نفرات مورد نظر خود است تا در فاصله زمانی باقی مانده تا شروع رقابت‌ مدعیان صعود به لیگ برتر تیراندازی باشگاه‌های کشور از هر نظر در شرایط مطلوب قرار گرفته و با قدرت به مصاف حریفان برود.

تیم تیراندازی نظام مهندسی ساختمان قم با 6 تیرانداز برای حضور در فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور به توافق رسیده است و این نفرات در هر دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی مهیای رویارویی با حریفان خود می‌شوند.

نماینده تیراندازی استان قم در حال حاضر سه تیرانداز در رشته تفنگ بادی به نام‌های علی‌اصغر کلهر، حامد غرباقی و محمدصادق چاوشی را جذب کرده است، ضمن اینکه امیرحسین متوسل، هادی باقری، یحیی شاطریان و محمدعلی شکراللهی در رشته تپانچه بادی با این تیم به توافق رسیده‌اند.

تیم نظام مهندسی ساختمان در حالی به عنوان نماینده قم در مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور به میدان می رود که در پایان سومین دوره مسابقات لیگ تیراندازی قم بالاتر از جدی‌ترین تعقیب کننده خود یعنی تیم محاسبان علم و تجربه رتبه نخست را کسب کرد.

این در حالی است که سومین دوره لیگ تیراندازی مردان قم با جدال پنج تیم بسیج مهندسین پایگاه شهید شاطری، نظام مهندسی ساختمان، اداره تعاون روستایی، محاسبان علم و تجربه (الف) و محاسبان علم و تجربه(ب) در هر دو بخش انفرادی و تیمی رشته‌های تفنگ و تپانچه به انجام رسید.

از بین تیراندازانی که عضو این تیم در فصل جدید لیگ دسته اول تیراندازی کشور شده‌اند،‌ در رشته تفنگ بادی هادی غرباقی، علی‌اصغر کلهر و سیدمحمدصادق چاووشی دارنده رتبه‌های اول تا سوم لیگ قم هستند، ضمن اینکه در رشته تپانچه بادی هادی باقری و محمدعلی شکراللهی دارنده رتبه‌های دوم و سوم لیگ قم در سال 1394 محسوب می‌شوند.
ارسال نظرات