خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی گیلانغرب از دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۸۵۳۶
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلانغرب، سرهنگ محسن ویسی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: این کلاهبردار با جلب اعتماد یکی از فروشندگان معادن اقدام به کلاهبرداری سه میلیارد و 700 میلیون ریال کرده بود که با توجه به اعلام شکایت مالباخته اقدام های لازم به منظور شناسایی متهم آغاز شد.
وی اظهار کرد: با اخذ نیابت توسط همکاران انتظامی، مخفیگاه این کلاهبردار در یکی از استان های شمال غتوسط مرجع قضایی روانه زندان شد.
فرمانده انتظامی گیلانغرب اضافه کرد که متهم غیربومی بود و عملیات دستگیری وی در یکی دو روز گذشته صورت گرفته است.
سرهنگ ویسی بیان کرد: چند روز قبل نیز دررب شناسایی شد که در یک عملیات غافلگیرانه این کلاهبردار دستگیر و پس از انتقال به شهرستان با توجه به مستندات موجود نامبرده پس از اعتراف، با صدور قرار پی شکایت های متعدد شهروندان از شخصی که خود را کارمند یکی از دستگاه های دولتی معرفی کرده بود و اقدام به کلاهبرداری می کرد، مراتب در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی گفت: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات گسترده و فنی پلیسی دریافتند که شخص کلاهبردار با جلب اعتماد شهروندان، برای استخدام در دستگاه اجرایی و یا حل مشکل پرونده های قضایی، اقدام به اخذ وجه از مردم می کند.
وی افزود: این فرد که بومی نیست با جلب اعتماد شهروندان، از برخی مردم مبلغ چهار میلیارد و 230 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود که پس از هماهنگی و اخذ نیابت قضایی، در یکی از استان های هم جوار دستگیر شد.
ارسال نظرات