خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر استان قزوین گفت: اساتید دانشگاهی راهی را که این شهید که همان مسیر ولایت و رهبری ترسیم کرده‌اند، ادامه دهند.
کد خبر: ۸۶۹۸۷۱۵
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،حجت‌الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج)قزوین با اشاره به نقش ارزشمند شهید چمران در دوران دفاع مقدس پرداخت و اظهار کرد: شهید چمران را می‌توان به عنوان یکی از نادرترین سرداران این کشور نام برد چراکه این شهید شخصیتی که در فنون نظامی و تخصصی تبحر خاصی داشتند.

وی به روحیه جهادی و تقوایی شهید چمران اشاره و بیان کرد: شهید چمران از قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف نظام فعالیت داشته و با حضوری با نشاط و فعال توانسته برای پایداری انقلاب اسلامی نقش بسزایی را ایفا کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر استان قزوین خاطرنشان کرد: شهید چمران عارف اهل دل و مجاهد فی‌سبیل‌الله بوده و از شهدای برجسته تاریخ انقلاب محسوب می‌شود.

معبودی ادامه داد: ویژگی‌ها و فضایل اخلاقی شهید چمران زبانزد عام و خاص بوده و در تمام ابعاد شخصیتی، اخلاقی، سیاسی و معرفتی نیز الگویی برای همه مسؤولان به ویژه اساتید دانشگاه‌ها است.

این مسؤول با اشاره به الگوگیری اساتید دانشگاه‌ها از شهید چمران در امور کاری و زندگی خود یادآور شد: این شهید به ایادی استکبار جهانی نشان داد که نباید از دولت‌های استکبار ترسید بلکه باید در برابر آن‌ها با قدرت ایستاد و امروز باید اساتید دانشگاهی راهی را که این شهید که همان مسیر ولایت و رهبری ترسیم کرده‌اند، ادامه دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها