خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه قاینات:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قاینات گفت: بین سربازان جمهوری اسلامی ایران با سربازان آمریکایی خیلی فرق است چون آنها فقط مادی فکر می کنند ولی سرباز ایرانی با نگاه دفاع از ارزش های الهی، نظام اسلامی و ناموس خود خدمت می کند.
کد خبر: ۸۶۹۸۸۱۲
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام مجتبی مرادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه قاینات در مراسم ضیافت افطاری سربازان وظیفه ناحیه ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) اظهارداشت: در مدت عمرتان نسیم های الهی می وزد، خودتان را در معرض این نسیم ها قرار دهید.

وی عنوان کرد: ما همه در هر مجموعه ای که خدمت می کنیم به عنوان سرباز امام زمان(عج) هستیم و اگر با این نگاه خدمت کنیم بسیار ارزشمند و مثمرثمر خواهد بود لذا اگر یک سرباز هم با همین نگاه خدمت کند علاوه بر اجر الهی که برای او می باشد باعث سرفرازی مجموعه ای که در آن خدمت می کند؛ می باشد.

حجت الاسلام مرادی گفت: بین سربازان جمهوری اسلامی ایران با سربازان آمریکایی خیلی فرق است چون آنها فقط مادی فکر می کنند ولی سرباز ایرانی با نگاه دفاع از ارزش های الهی، دفاع از نظام اسلامی و ناموس خود خدمت می کند و اینجا است که خدمت یک سرباز ایرانی ارزشمند می شود.

وی تصریح کرد: سربازی که وارد مجموعه مقدس سپاه می شود در مقابل سه منبع مسئول می باشد. اول در مقابل عرف و عموم جامعه زیرا مردم به سرباز سپاه با نگاه ویژه ای می نگرند و انتظارات بالایی دارند بنابر این باید در انجام کار هایش خیلی مراقب باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه قاینات ادامه داد: سرباز ایرانی در مقابل شرع مسئول است زیرا ما همه بعنوان یک مسلمان باید تکالیف شرعی و دینی خودمان را انجام دهیم و از محرمات دوری کنیم.

  وی خاطرنشان کرد: سرباز جمهوری اسلامی در مقابل سازمان خود احساس مسئولیت می کند زیرا در مجموعه ای که خدمت می کنیم یک سری وظایفی برای ما می باشد که باید در برابر آن وظایف احساس مسئولیت کنیم.

 سرهنگ برات زاده فرمانده سپاه ناحیه قاینات در این مراسم گفت: این لطف خدای متعال است که هر ساله برای سربازانمان مراسم افطاری داریم.

وی عنوان کرد: ما باید خیلی مراقب باشیم زیرا ما میراث دار افرادی هستیم که حق بزرگی به گردن ما و مملکت ما دارند و آن افراد شهدا می باشند.

برات زاده  به خاطره ای از دفاع مقدس که ماه مبارک رمضان با ایام تابستان مصادف شده بود اشاره کرد و گفت: در سال 61 ماه مبارک رمضان با ایام تابستان با آن گرمای 50 درجه جنوب مصادف شده بود و عده زیادی از رزمنده ها با آنکه مسافر بودند ولی قصد می کردند و روزه می گرفتند و با همان حال عملیات انجام می دادند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها