خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه گفت: یکی از طرح های موفقی که تاکنون در زمینه اقتصاد مقاومتی در شهرستان زیرکوه اجرا شده؛ ازدواج آسان و ازدواجهای گروهی است که باید در این زمینه فرهنگ سازی شود.
کد خبر: ۸۶۹۸۸۲۱
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی ، حسین میری در نشست مودت فرماندهان پایگاههای بسیج زیرکوه، اظهارداشت: با توجه به شرایط منطقه ای امروز بیش از هر زمان دیگری قدرت اسلام و بخصوص جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی دیده می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه خاطرنشان کرد: کشور یمن امروز رهبر جمهوری اسلامی ایران را به عنوان رهبر خود می شناسد و اطاعت از ایشان را واجب می داند که این برای ما یک سند افتخار است.

وی با اشاره به نابسامانی هایی که امروز در دولت عربستان دیده می شود و انسجامی که در عراق و سوریه به وجود آمده، تصریح کرد: همه اینها برگرفته از قدرت اسلام و جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی است.

میری تاکید کرد: در عرصه داخلی رهنمودهای مقام معظم رهبری برای همه راهگشاست و می طلبد همه ما پشت سر مقام معظم رهبری و تدابیر ایشان حرکت کنیم و فرامین ایشان را برای خودمان فصل الخطاب قرار دهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی، اذعان داشت: نکته ای که امروز اهمیت دارد وهمه باید به آن توجه کنیم ، بحث اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه باید در زمینه اقتصادمقاومتی یک گام اساسی برداریم، بیان داشت: اگر عزیزان بسیجی که در روستاها فعالیت دارند طرح و ایده ای دارند که می تواند برای سایر روستاها و سایر پایگاههای بسیج راهگشا باشد خواهش ما این است که همکاری نمایند تا دیگران نیز بتوانند از این طرح استفاده کنند.

میری ادامه داد: یکی از طرح های موفقی که تاکنون در زمینه اقتصاد مقاومتی در شهرستان زیرکوه اجرا شده است،بحث ازدواج آسان و ازدواجهای گروهی است که با زحمات همه عزیزان صورت گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه تصریح کرد: تصمیم بر این داریم در سالروز پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) با کمک بعضی ادارات و مؤسسات خیریه یک جشن ازدواج دیگر در شهرستان زیرکوه برگزار نمائیم .

وی گفت: خواهش ما از علما ، مسؤولان و فرماندهان پایگاههای بسیج این است که در این زمینه فرهنگ سازی نمایند و جشن ازدواج آسان و گروهی را به عنوان فرهنگ و یک جشن بزرگ مذهبی قلمداد نمایند.

میری اظهارداشت:اگر به این امر کمک شود بسیاری از ازدواج ها شکل می گیرد و زوج های جوان نگران تهیه جهیزیه آنچنانی و خرج و مخارج جلسات عروسی نخواهند بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها