مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: تا کنون بیش از 583 هزار نفر تحت پوشش آب شرب شهری ما قرار دارند که 21هزار و 410 فقره انشعاب آب را دارا هستند.
کد خبر: ۸۶۹۸۸۳۲
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ بیگلری در نشست خبری خود با اصحاب رسانه و مطبوعات با بیان اینکه اعتبارات تخصیص یافته سال گذشته متاسفانه مناسب نبود اظهار کرد: 12 میلیارد و 700میلیون تومان در سال 94 تخصیص یافت که این میزان نسب به سال 93 کاهش زیادی همراه بوده است و فقط نزدیک به 5 میلیارد توامن این اعتبار در بخش آب است اما می‌توان گفت کاهش اعتبارات موجب کم شدن فعالیت این شرکت نشد و فعالیت‌های خوبی در قسمت جمع‌آوری فاضلاب شهری و آب صورت گرفته است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خاطرنشان کرد: در بخش فاضلاب 50 درصد اعتبارات تخصیص یافته است که اعتبار مصوب شده این بخش 14 میلیارد و 300میلیون تومان بود که فقط 7 میلیارد و 150 میلیون تومان آن تخصیص پیدا کرد.

این مسئول با تاکید بر اینکه در سال 93 ، 30 کیلومتر از شبکه‌های آب استان بازسازی و اصلاح شد است گفت: در سال 94 با وجود همه کمبودهای اعتباری این رقم به 94 کیلومتر و 300 متر رسید که این رقم قابل توجهی است.

وی با اشاره بر اینکه برخی از قسمت‌های استان از شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب استفاده می‌کنند، تصریح کرد: شبکه جمع‌آوری فاضلاب درسال 93 با 50 کیلومتر و 300 متر توسعه همراه بوده است که این آمار در سال 94 به 93 کیلومتر و 100 متر افزایش یافته است.

این مسئول با بیان اینکه در 40 شهر و 9 شهرستان عملیات آب شرب در حال انجام است گفت: تا کنون بیش از 583 هزار نفر تحت پوشش آب شرب شهری ما قرار دارند که 21هزار و 410 فقره انشعاب آب را دارا هستند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تصریح کرد : در بخش فاضلاب نیز 311 هزار نفر تحت پوشش هستند که 55 درصد از شهرهای استان از عملیات جمع‌آوری فاضلاب در حال بهرهمندی هستند.
بیگلری با بیان اینکه در استان 6 تصفیه خانه فاضلاب وجود دارد اذعان کرد: 8 شهر تحت پوشش جمع‌آوری فاضلاب هستند و در آنده نه‌چندان دور 116 هزار و 488 فقره انشعاب فاضلاب دیگر نیز در استان تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

وی 90 درصد از مشترکین را خانگی عنوان کرد و افزود: 2 و نیم درصد از انشعابات تجاری و یک درصد اداری هستند که مابقی انشعابات به قسمت فضای سبز و صنعتی و دیگر انشعابات تعلق می‌گیرد.

ارسال نظرات