خبرهای داغ:
شیخ نیا گفت: این نهاد انقلابی وظایفی همچون مقابله با تبلیغات سوء و تهاجم فرهنگی دشمنان، احیا و اشاعه معارف و فرهنگ تاریخ اسلام و رفع نیازهای فرهنگی طبقات جامعه به ویژه جوانان را به عهده دارد.
کد خبر: ۸۶۹۸۸۵۱
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵
به گزارش بسیج و به نقل از باغملک نیوز ، سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان باغملک به مناسبت فرارسیدن یکم تیر ماه ، گرامی داشت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت : هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی به عنوان بهترین فرصت برای معرفی سازمان و شناساندن هر چه بهتر فعالیت های فرهنگی تبلیغی تبلیغات اسلامی است .

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی یکی از نیازهای جامعه است افزود: این نهاد توانسته بخوبی در کشور جای خود را باز کند طوری که امروز نام سازمان تبلیغات اسلامی در همه جا شناخته شده است .

شیخ زاده با اشاره به اینکه تبلیغ از مهمترین رسالت انبیاء و امامان معصوم (ع) بود اظهار داشت : امروز هم مبلغان باید با حفظ جایگاه و شناخت رسالت الهی خود نسبت به انجام امور محوله خود بیش از پیش همت کنند.

وی عنوان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی  احیا کننده ارزش های دینی و فرهنگی است ، این نهاد انقلابی به دلیل برخورداری از ظرفیت های مختلف دینی و مذهبی وظایفی همچون مقابله با تبلیغات سوء و تهاجم فرهنگی دشمنان، احیا و اشاعه معارف و فرهنگ تاریخ اسلام و رفع نیازهای فرهنگی طبقات جامعه به ویژه جوانان را به عهده دارد.

سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: این نهاد دینی فعالیت گسترده خود را با هدف شکوفایی حیات معنوی و ترویج و تبیین شاخص های دینی و اعتقادی واعتلای فرهنگ پربار اسلامی آغاز کرد .

به همین مناسبت سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باغملک از نماز وحدت بخش اداری به همراه جمع خوانی جزء پانزدهم قرآن کریم در مسجد جامع شهر به میزبانی این اداره جهت تعامل بین ادارات خبر داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها