خبرهای داغ:
به همت بسیج مساجد و محلات و همکاری فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) اولین همایش مشترک ائمه جمعه و جماعات، فرماندهان محترم حوزه و پایگاه و هیئت امناء مساجد سال ۹۵ برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۸۸۵۸
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، حجت الاسلام بابایی مسئول سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام امیری از سازمان اوقاف وامور خیریه ومسئول تربیت واموزش سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان به عنوان مدعو در این جلسه حضور داشتند.

حجت الاسلام حسن بابایی مسئول تشکل های دینی تبلیغات اسلامی اصفهان در این جلسه با اشاره به وظایف روحانیت در مبارزه با جنگ نرم دشمن گفت: ائمه جمعه به عنوان فرمانده قرارگاه جنگ نرم باید مسائل فرهنگی را در سطح بخش ها رصد کرده و نظارت خوبی بر آن داشته باشند.

سرهنگ مهدی ساعی در ادامه این همایش با اشاره به اهداف حضور ائمه جمعه و جماعات هرساله طی جلسه ای با شکوه اظهار کرد: تعامل و همکاری بین بسیج و مسجد برای اجرای کارهای فرهنگی، مدیریت کارهای فرهنگی مسجد برای رویا رویی با جنگ نرم دشن، ارتبط با جوانان و جذب انان به مسجد، حل مشکلات فی ما بین مسجد و پایگاه، استفاده از ظرفیت های صالحین در مساجد، دادن نقش محوری به روحانیون مساجد در کار های فرهنگی از جمله اهداف برگزار نظیر همایش امروز است که باید مد نظر قرار گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت امام علی(ع) احصاء مشکلات و موانع خاص در حیطه کار فرهنگی را مهم قلمداد کرد و افزود: این ناحیه در نظر دارد همایش ائمه جمعه و جماعت را در هفته بسیج مقارن با نیمه دوم سال ۹۵ برگزار کند و امید آن داریم بتوان در بررسی دقیق مواضع فرهنگی موفق شویم.

گفتنی است امیری معاونت فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه نیز در این همایش خواستار تعالی بخشیدن به برنامه های فرهنگی بر اساس ظرفیت بالای روحانیون مناطق شدند.

لازم به ذکر است در این همایش، مسئول تربیت آموزش سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان از روحانیون خواست تا به منظور تربیت جوانان و کادر سازی به بهترین نحو عمل کنند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها