در هجدهمین جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیست شهری شورای اسلامی شهر خرم آباد نامگذاری چهار تقاطع در دست ساخت شهر خرم آباد در دستور کار قرار گرفت که نهایتا با موافقت اعضاء نام های پیشنهادی برای سه تقاطع مورد تصویب قرار گرفت.
کد خبر: ۸۶۹۸۸۷۳
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازلرستان، رستم کوشکی در حاشیه هجدهمین جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیست شهری شورای اسلامی شهر خرم آباد در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه نام های پیشنهادی چهار تقاطع در دست ساخت شهر خرم آباد که توسط قرارگاه خاتم الانبیاء ساخته می شوند مطرح شدند که در پایان مصوب شد تقاطع گلدشت به نام بهارستان، تقاطع اتصال بلوار شهید شفیع پور به سایت مسکن مهر خرم آباد به نام شهید علی راست پیرحیاتی و تقاطع اتصال بلوار شهید شفیع پور به دره گرم به نام تقاطع ولایت نامگذاری شوند.

وی افزود: در صورت ارائه پیشنهاد از طرف خانواده سردار شهید رضا رستمی مقدم که اخیرا در نبرد با تروریست های تکفیری در سوریه به شهادت رسید، تقاطع اتصال خیابان شریعتی به کوی فلسطین نیز به نام این شهید والا مقام نامگذاری می شود.

کوشکی افزود: پیشنهاد خانواده شهید خداراست پیرحیاتی برای نامگذاری پل مازیار به نام این شهید والامقام نیز در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت که نهایتا با موافقت اعضاء مصوب شد تقاطع در دست ساخت اتصال بلوار شهید شفیع پور به سایت مسکن مهر کمالوند خرم آباد به دلیل اینکه در موقعیت بهتری قرار دارد به نام شهید پیرحیاتی نامگذاری شود.

وی افزود: از دیگر دستور کارهای این جلسه موضوع ایجاد مدیریت اجتماعی و مشارکت های مردمی در شهرداری خرم آباد بود که علی رغم استقبال شهردار خرم آباد برای ایجاد این مدیریت مقرر شد که چگونگی ایجاد آن بیشتر مورد بررسی قرار بگیرد.

ارسال نظرات