عضو شورای شهر تهران در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

ارشاد و ما ادراک ارشاد!/دریدگی فرهنگی تا مرز کفر

شاکری گفت: رصد مستمر نشر و یا بازنشر رمان های مجاز داخلی و خارجی، حجم فزاینده ی آثار تهاجمی از این دست را از حوزه نظارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نشان می دهد.
کد خبر: ۸۶۹۸۸۷۷
|
۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷

مجتبی شاکری، عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به عدم نظارت و کنترل وزارت ارشاد بر اوضاع سینمایی، نشریات، کتب و اشعار گفت: هر نظامی با تکیه بر ارزش های خود موضوعات مختلف همچون بین الملل، اقتصاد، اجتماعی تبیین می کند.

اگر در جایی به این اصول و ارزش ها خدشه وارد شود زمینه تولید آثار زاویه دار با انقلاب فراهم می شود بر همین اساس در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شاخص های انقلابی سست و منتج به ولنگاری فرهنگی شده است.

وی افزود: رصد مستمر نشر و یا بازنشر رمان های مجاز داخلی و خارجی ، حجم فزاینده ی آثار تهاجمی از این دست را از حوزه نظارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نشان می دهد.

شاکری خاطرنشان کرد: تعجب برانگیز آن که در خاموشی فرهیختگان و دغدغه مندان اهل فرهنگ ، تهاجم به اخلاق و ارزشهای فردی و اجتماعی را تا مرز کفر و بی اعتقادی به اصول پذیرفته شده ی جامعه به پیش می برد و سبک زندگی ای را رقم می زند که در آن خودباوری، امید ، معنویت ، حیا، حفظ کرامت ، اعتماد متقابل و تشکیل زندگی را افق هایی غیر قابل دسترس و چشم اندازهایی تاریخ مصرف گذشته ترسیم می کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار