مدیرکل حمل ونقل وپایانه های استان زنجان:

رضایت مسافران ازناوگان حمل ونقل عمومی جاده ای

نتايج جمع آوري شده از طرح نظرسنجی پیامکی مسافران، حاكي از رضايتمندي بيش از 86 درصدي مسافران ازخدمات ناوگان حمل ونقل عمومی جاده ای استان است.
کد خبر: ۸۶۹۸۸۸۹
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل حمل ونقل وپایانه های استان زنجان گفت: نتايج جمع آوري شده از طرح نظرسنجی پیامکی مسافران، حاكي از رضايتمندي بيش از 86 درصدي مسافران ازخدمات ناوگان حمل ونقل عمومی جاده ای استان است.

ایرج دست نشان افزود: نقطه نظرات و پيشنهادات موثر هموطنان در بهبود وضعيت سفر و همچنين رفع نقاط ضعف نقش بسيار مهمي داشته و به شركتهاي حمل ونقل مسافر دررفع نواقص احتمالی کمک خواهد کرد.

وی تصریح کرد:براي نخستين بار طرح نظر سنجي از مسافران ناوگان حمل و نقل عمومي جاده اي به روش الكترونيكي و از طريق تلفن همراه آنان در ایام نوروز انجام شد وبراین اساس يك پيام كوتاه متضمن چند سوال كوتاه به شماره تلفن همراه مسافران كه اطلاعات آن در زمان خريد بليط اخذ گرديده بود،ارسال شد . این پيام كوتاه متضمن چند سوال شامل ، رضايت از شرايط رانندگي راننده ، توقف به موقع جهت فريضه نماز در بين راه و استراحت ، شرايط خودرو و ناوگان ، نحوه پذيرايي در داخل ناوگان و در نهايت رضايت كامل از سفربود.

دست نشان یادآورشد: در پيام ارسالي درخواست نظر مسافران با انتخاب يكي ازگزينه هاي عددي صورت مي پذيرفت كه خوشبختانه اين طرح با استقبال بسيار رضايت بخشي از جانب مردم عزيز روبرو گرديد ، به طوري كه بيش از 80 درصد از كساني كه پيام را دريافت نموده بودند، پاسخ را ارسال و نظر خود را اعلام نمودند .

وی در ادامه افزود: دريافت پاسخ با اطلاع قبلي براي مخاطبان هيچ هزينه مالي در بر نداشت .

مدیرکل حمل ونقل وپایانه های استان زنجان خاطر نشان ساخت: نتايج جمع آوري شده از اين طرح حاكي از رضايتمندي بيش از 86 درصدي مسافران بوده و بدون ترديد تلاش شركتهاي مسافربري ، تعهد رانندگان و فعالان در بخش و در كنار آن نظارت عاليه سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي و ادارات كل حمل ونقل وپایانه های استان زنجان نقش بسيار مهمي در كسب اين نتيجه داشته است .

ارسال نظرات
آخرین اخبار